czwartek, 12 lutego 2015

Nowości- kosmetyki do pielęgnacji włosów



Dziś chce pokazać co w ostatnim czasie nabyłam (część dostałam na prezent od rodziny/znajomych, a część sprezentowałam sobie sama).


1. Wcierki do włosów Joanna w ampułkach. Power Hair, Z apteczki Babuni, Rzepa

2. Olej amla Dabur

3. Maska do włosów Loreal elseve total repair 5

4. saszetki masek biovax

5. Szampon 8w1 Eveline

6. Lokówka spiralna Surker

7. Odżywka w sprayu Pantene aqua light

8. Odżywka d/s Pantene aqua light

9. Szampon Pantene aqua light

10. Odżywka w sprayu Elseve (żółta)


 


8 komentarzy:

  1. Ja w tym miesiącu zdążyłam kupić już kolejne serum tym razem z Avonu z olejkiem arganowym :) A także glicerynę :) Włosy są po niej takie miękkie i nawilżone :) polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Amli" z Dabur nie miałam, bo zawiera parafinę, której nie lubię (ona mnie też ;-)), ale lubię wiele kosmetyków Dabur - najbardziej "Vatikę". :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam Khadi i Vatikę, ale nie widziałam po nich takiego fajnego wygładzenia jak właśnie po Amli. widocznie moje włosy lubia się z parafiną :)

      Usuń
  3. Sporo tych nowości, ja aktualnie staram się jak najmniej kupować produktów do włosów a najlepiej wcale ze względu na moje zbiory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam zacząć brać się za denkowanie, bo moja kolekcja kosmetyków do włosów też nie jest mała

      Usuń
  4. Sporo nowości;) U mnie już połowa zapasów wydenkowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo sporo tego, a ile napoczętych czeka na denko...

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)