sobota, 7 lutego 2015

Recenzja: Maska Dolce Anti Age (Pettenon Cosmetic)



   To jedna z moich ulubionych masek do włosów. Moja ma 1000 ml, ale możemy dostać ją też w mniejszym 250 ml pojemniczku.
   Zapach jest dziwny, nie mogę go z niczym porównać, ale mi i mojemu narzeczonemu bardzo się on podoba. Utrzymuje się we włosach do następnego mycia. Czuję go również na poduszce kładąc się spać.
   Konsystencja nie jest za gęsta i nie za rzadka, ale najważniejsze jest, że nie spływa z włosów. Maska przez to jest bardzo wydajna.
   Zakupiłam ją stacjonarnie w sklepie z artykułami fryzjerskimi za około 25 zł.
  
   Skład nie jest idealny, ale moim włosom bardzo przypadł do gustu. Dopiero po zapachu znajdują się wszystkie najlepsze substancje. Mała ilość protein nie wysusza włosów, a łagodny silikon z pozostałymi ekstraktami sprawia, że moje włosy są gładkie, miękkie i dociążone. Nigdy nie obciążyła mi włosów, nie spowodowała puszenia czy elektryzowania. 


kolor



2 komentarze:

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)