wtorek, 10 marca 2015

Aktualizacja 4-miesięcznego odrostu



   Odrost mierzy już 7cm. Od ponad tygodnia pracuję nad przyspieszeniem wzrostu, wcieram balsam torfowy rozgrzewająca (alternatywa dla maści końskiej), codziennie piję kubek drożdży i siemienia lnianego.



   Włosy na zdjęciach są dwudniowe. Od razu po myciu czy w słońcu odrosty są mniej widoczne. Liczę na słońce, które delikatnie podjaśni je i nada złotych refleksów.

   Myję włosy szamponami z sls, rzadziej tymi łagodnymi, ponieważ nie wystarcza im już takie delikatne oczyszczanie i szybko tracą objętość. Muszę teraz przed każdym myciem długość zabezpieczać maską lub olejem aby szampon nie wysuszył mi włosów. Od czasu do czasu sięgam po rosyjską maskę drożdżową, która nie spisała się w przyspieszeniu wzrostu, ale bardzo dobrze sprawdza się jako myjadło.
Od kilku dni posiłkuję się suchym szamponem Professional Line (zielony) z biedronki, który sprawdza się doskonale na moich włosach i sprawia, że odrosty stają się nieco jaśniejsze.

    Wracając do odrostów; bardzo cieszy mnie i zadowala wynik siedmiu centymetrów uzyskany w czasie czterech miesięcy :) jeśli włosy będą dalej współpracować, będę miała w dniu ślubu zadowalającą mnie długość. :D



Pozdrawiam :*
Eulallia

7 komentarzy:

  1. Super wynik, gratuluje i zycze, zeby wlosieta nadal wspolpracowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik, bardzo ładny kolor mają Twoje naturalne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle, wg mnie ten odrost nie wygląda źle, można go nie zauważyć :)
    No i naturalki ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę już bardziej rzuca się w oczy, ale mnie to nie razi. ;)

      Usuń
  4. Odrost już długaśny :D Super, że przestałaś farbować, masz bardzo ładny chłodny odcień blondu :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)