środa, 25 marca 2015

Avon- podklad Luxe (natural)



   Słoneczko wyszło, a u mnie jak co roku na twarzy i ciele pojawiły się czerwone zmiany alergiczne. Najgorzej na promienie słoneczne reaguje skóra na zewnętrznej stronie dłoni i twarzy. Opierając się na pozytywnych opiniach podkładu Luxe, zamówiłam go z nadzieją, że pokryje wszystkie zaczerwienienia.
Wybrałam odcień natural, który w rzeczywistości jest ciemniejszy niż na rysunku w katalogu. Będzie on odpowiedni dopiero w wakacje, gdy cera troszę się opali. Szkoda bo myślałam, że będę miała już spokój i że okaże się on idealny na "teraz".


Zapłaciłam za niego 29zł w promocji. Opakowanie rzeczywiście wydaje się być luksusowe, a sam podkład też jest bardzo fajny i mimo koloru polubiłam go.
Wypróbowałam też odcień porcelanowy i zdecydowanie lepiej prezentuje się na twarzy.






Konsystencja jest trochę lejąca, ale nie uznaję tego za minus, bo mimo wszystko dobrze się go nakłada i rozciera. Szybko zasycha na twarzy, bez efektu ściągnięcia. Jest na prawdę trwały i mimo upływu czasu cera wygląda świeżo.

Zawsze nakładam tylko jedną warstwę, bo nie lubię efektu maski. Jedna pompka wystarcza na pokrycie całej twarzy.



Przed i po

Nie chcę kupować nowego podkładu, więc narazie będę go sobie rozjaśniała jasnym korektorem. Po takiej przemianie kryje dobrze i nie ucierpiał na trwałości.
Mimo wszystko jest bardzo fajny i myślę, że kupię go ponownie.



5 komentarzy:

  1. Slyszalam o tych luxach wlasnie same pozytywne opinie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jeden z lepszych avonowskich podkładów, więc i ja się skusiłam. :)

      Usuń
  2. Szkoda, ze nie trafilas z odcieniem, ale tak, jak piszesz, z korektorem powinno byc ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg katalogu odcień powinien pasować idealnie :/

      Usuń
  3. Ciężko jest dopasować odcień tylko na podstawie zdjęcia z katalogu.Myślę, że dla pewności warto jest zamawiać wcześniej próbki. Mam ten podkład w w odcieniu Nude Bodice, ale chcę zamówić na zimę porcelain. O odcieniu Nude Bodice napisałam krótką recenzję https://moja-prowincja.blogspot.com/2016/11/recenzja-dwoch-ulubionych-podkadow.html zapraszam, jeśli ktoś jest zainteresowany do poczytania. Podkład jest całkiem dobry ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)