niedziela, 15 marca 2015

Avon tusz do rzęs Super Extend




Tusz kupiłam za 14.99
Jego zadaniem jest wydłużenie rzęs i nadanie im głębokiego koloru- bez grudek i osypywania.

Moja opinia:
Tusz bardzo przypadł mi do gustu. Rzeczywiście nie pozostawia grudek, elastyczna stożkowa szczoteczka dobrze rozdziela rzęsy, nie sklejając ich bardzo przy tym. Osypywania czy kruszenia także nie zauważyłam.

Przed (resztki po hennie)- po

Moje naturalne rzęsy są dość długie, ale bardzo jasne-dlatego nie widoczne. Dzięki dodatkom z mikrowłókien tusz delikatnie pogrubia i troszeczkę wydłuża. Cena jest adekwatna do jakości. Z mojej strony bardzo polecam.

Przed-Po



4 komentarze:

  1. Mam swoich ulubieńców, a produkty z Avonu jakoś nigdy mnie szczególnie nie kusiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne, długie rzęsy:) tusz prezentuje się bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)