poniedziałek, 2 marca 2015

Moje włosy- aktualizacja


   Ostatnia aktualizacja pojawiła się na blogu w styczniu. Doszłam do wniosku, że lepszym rozwiązaniem będzie publikowanie tego typu wpisów co dwa miesiące, gdyż często biorę udział w NDW i tam pokazuję włosy oraz co miesiąc robię aktualizację odrostu.

Jak wyglądała pielęgnacja włosów w ostatnich dwóch miesiącach:

Wcierki- joanna rzepa, joanna z apteczki babuni, joanna power hair

Mycie- green pharmacy z rumianiem, alterra morela i brzoskwinia, szampon z wyciągiem lipy i gruszki Iroise, pantene aqua light, pantee do włosów normalnych intensywna regeneracja

Odżywki b/s- joanna miód i cytryna, joanna pokrzywa i zielona herbata

Odżywki d/s- mrs potters balsam aloesowy, pantene aqua light

Maski- loreal total repair 5, dolce anti age z wyciągiem z chrzanu(żółta), biovax do włosów zniszczonych, biovax z olejami, bingospa drożdżowa

Oleje- babydream, oliwa z oliwek- łyżka do masek, amla do włosów ciemnych

Inne- skrobia ziemniaczana, gliceryna, płukanka z nafty kosmetycznej, serum do zabezpieczania końcówek syoss

Polubiłam ostatnio swoje włosy w wersji falowanej/kręconej. Często po myciu suche włosy zawijam na opaskę. Biorę udział również w akcji Nakręćmy się na wiosnę organizowanej przez autorkę bloga wlosynaemigracji.blogspot.de Możecie zobaczyć pierwsze efekty mojego nakręcania włosów na słomki KLIK

Włosy lubią się puszyć i elektryzować od czapki. Ostatnio nie chcą rosnąć, więc będę musiała wznowić kurację domową wcierką kawową. Zaczęły też bardziej wypadać i muszę znaleźć tego przyczynę. Końcówki są w dobrym stanie i podcięcia nie planuję tym bardziej, że biorę też udział w akcji zapuszczania :)

ps. aktualnie jestem poza domem i wstawiłam tylko jedno zdjęcie aktualnego stanu włosów. Mam teraz mniej czasu na blogowanie, ale mam nadzieję, że nie długo wszystko się ustabilizuje. Bliżej soboty postaram się wrzucić aktualizację pierwszego miesiąca zapuszczania włosów ze zdjęciami. 


Pozdrawiam
Eulallia :*

6 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie sie prezentuja, a jak z przyrostem? Nie chca rosnac, znaczy mam, nadzieje, ze choc troche w lutym urosly ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urosły standardowo jeden centymetr, ale dla mnie to mało dlatego napisałam, że muszę znów wrócić do ukochanej wcierki kawowej po której włosy mi rosną 2-2,5cm. :))

      Usuń
  2. Wyglądają świetnie ;) pięknie błyszczą i sa mięsiste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby jeszcze chciały same z siebie szybciej rosnąć... :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)