piątek, 13 marca 2015

Nakręćmy się na wiosnę- kręcenie wlosow na papiloty


   Sprzątając pokój u babci znalazłam stare już papiloty do włosow, na które sama nakręcała mi włosy. Od razu przypomniałam sobie o akcji i postanowiłam (ostatni raz przed wyrzuceniem- we wszystkich druty wychodzą i ciągną wlosy) uzyskać loki za ich pomocą.

Włosy spryskałam odżywką w spray'u Gliss Kur żółtą i przystąpiłam do nawijania.



   Wystarczyło mi 7 papilotów, aby nakręcić wszystkie włosy.
   Nie chciałam efektu ''baranka'' jak TUTAJ, a są bardzo podatne dlatego wystarczyło 1,5h abym mogła cieszyć się lokami.


 Tak wyglądały po rozwinięciu. Trudno mi było dokładnie wkręcić końcówki i niektóre trochę dziwnie sterczały, ale po roztrzepaniu ich palcami nie widać było żadnych niedociągnięć.


Musiałam radzić sobie sama i zdjęcia robiłam ''z ręki''.
   Loczki wyszły fajne, ale zdecydowanie lepiej czuję się w trochę bardziej okiełznanych fryzurach np. po kręceniu na opaskę. Nie wrócę raczej już do tej metody, ale będę próbowała innych sposobów na wydobywanie skrętu.


Jak Wam się podobają loczki?   :)




10 komentarzy:

  1. Babcine papiloty jeszcze przed wyrzuceniem zdecydowanie sie przydaly ;) Pieknie wyszlo, tak miesiscie i uregulowanie :) Cudowne loki :)! Zycze Kochana znalezienia idealnej metody dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) pora zainwestować w nowe papiloty. ;P

      Usuń
  2. dobrze, że wypróbowałaś te babcine, stare papiloty (mimo że druty wychodzą i ciągną włosy :D ) mi efekt się bardzo podoba ! takie lśniące, pięknie zdefiniowane fale i zero efektu baranka :) super, jak dla mnie efekt bardzo ładny ! więc może faktycznie zakup nowych się przyda... sama też chętnie wypróbuję się zakręcić z papilotami, więc muszę je zakupić :D
    ps obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te loki po papilotach! Lubię je, ale w długich wlosów robią mi króciutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszły, jak z salonu fryzjerskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne loczki :) Ja też ostatnio nakręcałam włosy na papiloty, ale nie wyszło mi tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) każdy ma inną strukturę włosa więc u każdego wyjdzie inaczej.

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)