niedziela, 8 marca 2015

NDW- maska Vital Derm argan


Dzisiejsze spa włosów zaliczam do bardzo udanych. Nie olejowałam wcześniej włosów, bo chciałam sprawdzić ''prawdziwe'' działanie maski Vital Derm.



sklad

Włosy umyłam szamponem Pantene aqua light i na 30 minut pod czepek położyłam maskę. 
Już podczas spłukiwania czułam aksamitną miękkość włosów. 



Po wysuszeniu efekt był jeszcze lepszy. Maska jest świetna. Włosy są miękkie, nawilżone i puszyste, ale nie puszące. Dużym plusem maski jest zapach, który długo utrzymuje się we włosach. Jeszcze nie za wiele mogę wypowiedzieć się na jej temat, ale czuję, że pozostanie ona moim ulubieńcem.





7 komentarzy:

  1. Jakie gęste, bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znalam wczesniej tej maski. Wlosy bardzo ladnie sie prezentuja i ta objetosc, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet o niej nie słyszałam, ale mój TŻ wypatrzył ją gdzieś w sklepiku z różnymi kosmetykami i mi zakupił. I wręczył mi ją ze słowami- Kupiłem ci bo wiem że lubisz takie eksperymenty. :D

      Usuń
  3. Bardzo ładne i zdrowe włosy :) Widać, że ta maska im pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo jestem z niej zadowolona. :)

      Usuń
  4. Świetny efekt, jeszcze nie spotkałam się z tą maską :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)