piątek, 20 marca 2015

Szampon Eveline arganowy 8 w 1


Kompleksowe działanie 8 w 1:

  1. Regeneracja struktury włosa.
  2. Dogłębne odżywienie i elastyczność.
  3. Nawilżenie i wygładzenie.
  4. Łatwa stylizacja.
  5. Połysk od nasady po końce.
  6. Maksymalna objętość.
  7. Wydłużona trwałość fryzury.
  8. Ochrona koloru i pasemek.




     Cena. około 10 zł
    Objętość. 150 ml
    Zapach. W butelce- trochę ciasteczkowy, bardzo mocny, zaś na włosach całkiem inny- nie jestem w stanie porównać go do innego zapachu, dla mnie mdły. Wielu osobom odpowiada.
    Opakowanie. Buteleczka wykonana z ciemnego, nie przezroczystego plastiku.
    Wydajność. Jest gęsty i na umycie całych włosów potrzebuję wielkości orzecha laskowego. Bardzo dobrze się pieni.
    Działanie. Jeśli chodzi o działanie to włosy prezentują się po nim dość ładnie. Dobrze oczyszcza i zmywa oleje. Moje oczekiwania spełnia, ale porównałabym go do zwykłego drogeryjnego szamponu. Nie przyczynił się do powstawania łupieżu czy podrażnienia. Nie zauważyłam żeby plątał mi włosy podczas mycia, nie wysuszył włosów.
    Drugi raz na pewno się na niego nie skuszę ze względu na mocny zapach. 
     Kolor lekko mleczny






     

4 komentarze:

  1. Chciałam go kiedyś kupić, niestety wiem już po składzie że u mnie by się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja składu wcześniej nie widziałam, bo dostałam go od chłopaka :P

      Usuń
  2. Mialam ten szampon tylko chyba jakas inna wersje i u mnie rowniez okazal calkiem niezly ale takze jakos nie mam ochoty po niego sięgać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mnie nie zaskoczył to i na tą inną wersję się nie skuszę.

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)