niedziela, 29 marca 2015

Zestaw Hair Jazz przyspieszający porost włosow. HIT czy KIT...

... okaże się za miesiąc.


   Jakiś czas temu, koleżanka zapytała mnie co myślę o kosmetykach Hair Jazz które mają przyspieszyć wzrost włosów trzykrotnie. Gdyby nie ona, pewnie nie zainteresowałabym się tym, aż tak bardzo. Nigdy nie wyskoczyło mi na monitorze okienko z reklamą, ponieważ na komputerze zainstalowany mam program blokujący.
Długo myślałyśmy czy warto, aż w końcu postanowiłyśmy zaryzykować i zamówić podwójny zestaw (jeden dla koleżanki i drugi dla mnie) czyli 2x szampon 250ml i 2x odżywkę 250 ml. Z przesyłką wyniosło mnie to 103zł.
W internecie jest kilka zdjęć przed i po, ale dla mnie nie są one wiarygodne i miarodajne.
Większość blogowiczek dostało od firmy Harmonyplus zestaw do przetestowania i zastanawia mnie to, czy końcowa opinia nie miała wpływu na te wszystkie "ochy" i "achy".
   Najbardziej boję się efektu ciągnących się włosów, ale producent pisze, żeby szampon i odżywkę nakładać tylko na skórę głowy i tego będę się trzymać.

Aby w końcowej mojej opinii nie było sprzeczności, już dzisiaj dodaję zdjęcia włosów "przed".
 Po kuracji postaram się żeby wszystkie fotografie były zrobione w takiej samej odległości i kątem.

 Pasemko kontrolne 28 cm



Długość od czoła 48cm


No to, do dzieła! Życzcie mi żebym tylko nie musiała przerywać eksperymentu z powodu zniszczenia włosów, bo tego bym nie chciała. :)

Edit :

Zdjęcie włosów "przed" Karoliny






9 komentarzy:

  1. Strasznie jestem ciekawa wynikow Kochana :) Rowniez zastanawiam sie nad skutecznoscia tego zestawu, wiec cieszy mnie, ze przeczytam Twoja i mam nadzieje Kolezanki, opinie :) 3mam kciuki :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka też robiła zdjęcie, więc na pewno zgodzi się na publikację i przedstawi swoją opinię. :)

      Usuń
    2. Też jestem ciekawa!

      Usuń
  2. Ciekawe, co z tego wyjdzie! :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna metoda mierzenia włosów :D tzn ta wsuwka ;) ;) podkradnę pomysł :P

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)