piątek, 10 kwietnia 2015

Aktualizacja 5- miesięcznego odrostu


   To już piąty miesiąc zapuszczania naturalnego koloru włosów. Odrost wcale mi nie przeszkadza i tak samo dumnie chodzę w koczkach jak i rozpuszczonych włosach.  :)

Tak prezentuje się w pomieszczeniu:




A tak na zewnątrz w słońcu:



Za miesiąc chcę podciąć końcówki, ostatnio robiłam to w styczniu. Bardzo zależy mi na zapuszczeniu wlosów do ślubu, który odbędzie się na początku kwietnia przyszłego roku.
Chwytam sie różnego rodzaju wspomagaczy wzrostu. Zainwestowałam nawet w zestaw Hair Jaaz i na rzecz tego odstawiłam inne dodatkowe przyspieszacze. Jeśli się nie uda wrócę z podkulonym ogonem do mojej sprawdzonej domowej wcierki kawowej.
 

Pozdrawiam
Eulallia

4 komentarze:

  1. Wygląda bardzo fajnie, nie ma takiego przejścia jak u niektórych a takie.. ombre:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ombre jeszcze trochę, ale dobrze, że nie ma aż tak dużego kontrastu między kolorami

      Usuń
  2. Bardzo ładnie to wygląda, ja sama zapuszczam już 16 miesiąc więc życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, 16 miesięcy to dużo, mam nadzieję, że wytrwam.

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)