środa, 29 kwietnia 2015

Czy warto kupić zestaw Hair Jazz? Efekty po miesiącu stosowania.



   Sama nie lubię długich wstępów, dlatego od razu przejdźmy do efektów.


Przed- 48cm                                      Po miesiącu- 50cm
długość mierzona od czoła





przed- 28cm                                         po miesiącu- 29cm



 Na czas testowania zestawu odstawiłam wszystkie wspomagacze wzrostu.
Czuję, że włosy urosły o dobre 2 cm. Pomiar pasemka kontrolnego nie był łatwy. Raz wychodzi 29, a raz nawet 30cm i jest to zależne od tego pod jakim kątem trzymam pasemko.

                                                                                                                     [ babcia chętnie pomagała :) ]


Włosy nie podrosły o 4 cm, ale dla mnie te dwa są powodem do radości. W ciągu miesiąca, zestawu użyłam 16 razy. Każdego z kosmetyków zostało mi ponad połowę i nadal chcę kontynuować eksperyment, ale dołączam do tego drożdże i wcierkę kawową. 

Nie będę rozpisywać się o kosmetykach i powielać informacji, co gdzie i jak. Na stronie producenta wszystko jest wyjaśnione.

Napiszę jednak kilka słów odnośnie mojego sposobu stosowania szamponu i odżywki. 

Moczę włosy, odsączam nadmiar wody i na długośc kładę wybraną maskę bądź odżywkę. Szamponem myję skalp, dokładnie spieniam i pozostawiam na ok. 4 min. Spłukuję szampon, odsączam wodę w recznik. Na wilgotne wlosy nakładam maskę lub odżywkę i na stojąco robię przedziałki wcierajac w nie odżywkę HJ. Na pokrycie całej skóry głowy wystarcza mi porcja wielkości małego orzecha włoskiego. 
W ten sposob odżywka staję się bardziej wydajna i myślę, że ten sposob jest najłatwiejszy w aplikacjii. 

Zapach jest znosny, konsystencja ok. Stan włosów nie pogorszył mi się wcale, mogę nawet napisać, że włosy stały się bardziej gładkie, ale może to być efekt po stosowania masek i odzywek w trakcie testowania zestawu Hair Jazz. 

Czy bylo warto?
Nie mam jeszcze konkretnego zdania, ale te dwa centymetry bardzo mnie ucieszyły i gdybym miała potrzebę, na pewno zainwestowałabym w zestaw. 


Teraz efekty Karoliny, która razem ze mną zaczęła eksperyment :)

przed-po

Karolina rzadziej myje włosy, dlatego częstotliwość stosowania zestawu w ciągu miesiąca trochę się zmniejszyła. Włosy według niej -urosły w szybszym tempie niż zwykle. Niestety nie mierzyła włosów do porównania.



Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach.




Recenzja nie jest sponsorowana, a kosmetyki kupiłam za własne pieniądze.
    

4 komentarze:

  1. Znaczna różnica w długości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć
    Przepraszam za odkopywanie starych tematów ale bardzo fajny blog, krótko i na temat to czego potrzebuje:) Dużo skorzystam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że i Ty się cieszysz :)
      Czytelnikom potrzeba konkretów, a nikt nie zamierza nad postem cennych minut tracić :)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)