poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Denko - kosmetyki do włosów




   W końcu udało mi się zdenkować część zgromadzonych zapasów, ufff...
Mam już swoich ulubieńców i byłabym w stanie prowadzić pielęgnację włosów dosyć minimalistyczną, opierającą się na kilku sprawdzonych kosmetykach, jednak szkoda mi wyrzucić  tylu ponapoczynanych opakowań, ktore w działaniu nie są takie złe.


1. Olej z korzenia łopianu Nami, 100ml Nie przyspieszył wzrostu, ale odżywiał skórę głowy i nie powodował żadnych negatywnych rewolucji .

2. olejek łopianowy z czerwoną papryką i ze skrzypem polnym, GP. Nie widziałam żadnych efektów podczas stosowania, był neutralny, nie kupię ponownie.

3. Baby Dream, oliwka dla niemowląt. Mieszanka różnych olejków. Całkiem fajnie sprawdził się do olejowania włosów, z nim rozpoczęłam przygodę z włosomaniactwem.

4. krem do rąk isana z mocznikiem. Świetnie nawilża włosy, wygładza i dociąża suche końcówki. Na pewno jeszcze kiedyś kupię.


1. Maska mleczna Nova! 1000ml, produkowana we Włoszech. Doskonała do emulgowania oleju.

2. Maska mleczna Mila. Wygładza i pomaga w rozczesywaniu, raczej już jej nie kupię.

3. Maska proteinowa Dolce Latte Pettenon, 1000ml. Jedna z moich ulubionych masmasek

4. Biovax keratyna+jedwab. Lubię tak samo jak wersję do włosów zniszczonych.

5. Rosyjska maska drozdżowa, nie przyspieszyla porostu, ale jako myjadło sprawdziła się super.

6. Biovax do wlosow zniszczonych.


1. Odzywka b/s miód i cytryna Joanna. Pomaga w rozczesywaniu, idealna do olejowania na odżywkę.

2. Szampon łagodny Alterra morela i pszenica. Zapach cudowny, bardzo przypadł mi ten szampon do gustu, ale mam chęć na inne z tej firmy.

3. Facelle jako łagodny szampon do wlosów. Trochę plącze włosy przy myciu, jest bardzo łagodny i mimo to radzi sobie ze zmyciem oleju.


2 komentarze:

  1. Dużo tego :D Jak u Ciebie sprawdziła się maska Biovax do wlosow zniszczonych ? Słyszałam dużo pozytywnych opinii i się zastanawiam nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to najlepsza maska jaka miałam przyjemnośc stosowac :) włosy po niej są śliczne, gladkie i dociążone Bardzo polecam

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)