sobota, 25 kwietnia 2015

NDW- 13 mycie włosów zestawem Hair Jazz, olej lniany i maska Natur Vital aloesowa

Hej! Dawno mnie tu nie było... Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będę mogła już w pełni oddać się blogowaniu. :)

   Jak wiecie, od miesiaca testuję zestaw Hair Jazz, ktory ma przyspieszyć porost włosow do 4 cm. obiecałam sobie że w trakcie experymentu nie zmierzę włosów, by moje placebo nie wariowało. Pełne podsumowanie zrobię za kilka dni,  po całym miesiacu stosowania.

   Mój dzień wlosowy w tym tygodniu wypadł mi w sobotę. Rano na suche włosy nalozylam olej lniany. Kolo południa zmyłam go szamponem Hair jazz, ktory pozostał tak samo jak odzywka z zestawu okolo 4-5 minut. Po spłukaniu odzywki i odsączeniu nadmiaru wody z włosow, nalozylam na nie  mieszankę -maskę aloesową Natur Vital+jedno żółtko. Przykryłam czepkiem, załozylam czapkę i smigałam tak po domu jakieś poltorej godziny. Po tym czasie wlosy dokladnie splukalam, w wilgotne końce wtarłam serum gliss kur i wysuszylam suszarką z letnim nawiewem, z glowa w dół.



 Tak jak myślałam proteiny trochę wysuszyły końce, ale ogolnie nie jest źle.


4 komentarze:

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)