poniedziałek, 11 maja 2015

6 miesiąc zapuszczania naturalek





   Ach, jak ten czas szybko leci... pół roku temu ostatni raz polożyłam farbę na wlosy. Od tego czasu ostro zapuszczam mój naturalny kolor. Włosy na zdjęciach są trzydniowe.



   Wcale nie kusi mnie zafarbowanie włosów, chociaż czasem wspominam ten push up, ktory był obecny po myciu. Obecnie moje naturalki są niskoporowate i mają gładką powierzchnię, co powoduje przychlast już w ciągu godziny po myciu.



   Tydzień temu podcinalam końcowki maszynka elektryczną i pozbyłam się ok. 1,5 cm zniszczonych włosów. Nie mam juz problemu z rozczesywaniem i plątaniem. Odrost mierzy 10 cm co jest super wynikiem jak na pół roku z moim przyrostem. :)




   Zestaw Hair Jazz niestety nie spowodował wzrostu o 4 cm, postanowiłam wspomóc się nie zastapioną wcierką kawową i od czasu do czasu mascią końską. Myslę czasem nad przyciemnieniem długości farbą (bez ''ruszania'' odrosu), ale wiem, że z rozjaśnionych włosów wypłucze się ona w expresowym tempie. Mimo to myslę, że wszystko pozostanie tak jak jest bez kombinowania.


6 komentarzy:

  1. Ja ostatni raz włosy pomalowałam pod koniec sierpnia 2013 roku. Było to drugie ombre u fryzjera aby zejść jakimś cudem z platynowego blondu z mojej głowy :D 3mam kciuki, dasz rade zapuścić. Szybko Ci rosną jak już 10 cm w pół roku :) ja bym chciała mieć taki przyrost :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, sporo jak na 6 miesięcy, tez bym tak chciała. raz udało mi sie zapuścić przez 5 miescięcy ale było to marne 5 cm :D Dopiero zaczęłam farbować na rudo, ale caly czas mysle o powrocie do naturalek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze są pierwsze miesiące, a potem leci :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny ten półroczny przyrost. Apropo wcierki z kawy o której pisałaś u mnie w komentarzu - zostawiasz ją na jakiś czas czy na całą noc? A może wmasowujesz i spłukujesz? Proszę o odpowiedz u mnie na blogu. Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za radę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nową stronę poświęconą powrotowi do naturalnego koloru włosów ;) https://www.facebook.com/pages/Jak-wytrwa%C4%87-w-zapuszczaniu-naturalnego-koloru-w%C5%82os%C3%B3w/1656962601213716

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)