sobota, 30 maja 2015

Liebster Blog Award

Dziękuję za nominowanie mnie przez http://lavandee.blogspot.com/ do wzięcie udziału w zabawie. 


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. 
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania zadane przez lavandee:


1. Jaka jest Twoja ulubiona blogerka modowa lub urodowa?
2. Czy dbasz w jakiś sposób o swoją urodę od wewnątrz? (suplementy, ziółka, dieta itd)
3. Co jest Twoim największym kompleksem?
4. A z czego jesteś najbardziej dumna w swoim wyglądzie?
5. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
6. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
7. Wolisz koty czy psy?
8. Czy jest jakieś miejsce, które bardzo chciałabyś odwiedzić?
9. Bez jakich 3 produktów do makijażu nie mogłabyś się obejść?
10.  A jakie 3 produkty do makijażu uważasz za totalnie zbędne?
11. Jesteś zadowolona z tego jaką osobą jesteś na dzień dzisiejszy?

Moje odpowiedzi:

1. Nie mam żadnej ulubionej
 
2. Bardzo lubię herbatki ziołowe i takie najczęściej wybieram. Moim ulubieńcem ostatnich tygodni został czystek.

3. Największym kompleksem jest moja skłonna do wyprysków i tłusta cera. 

4. Jestem dumna z moich długich rzęs. 

5. W domu obok lasu, z dwójką dzieci i z mężem. 

6. Zdecydowanie lato, mimo tego, że mam uczulenie na słońce :)

7. Chyba bardziej psy, ale kotki też uwielbiam.

8. Kraina Czarów :) a bardziej przyziemne- Hiszpania lub Japonia

9. Podkład, czarna kredka i oczywiście tusz do rzęs.

10. Każdy kosmetyk ma jakieś zadanie, ale jeśli juz miałabym ktorys uznać za zbędny byłby to: cień do powiek w płynnej postaci, baza pod cienie i utrwalacz makijażu w sprayu. 

11. Jestem zadowolona, ponieważ mam wszystko co do szczęścia jest mi potrzebne. :)


Moje pytania:
1. Złoto, czy srebro?
2. Co/kto daje Ci poczucie szczęścia?
3. Ulubiony deser.
4. Kolekcjonujesz coś?
5. Masz jakieś tatuaże na ciele?
6. Czy umiesz i czy kiedykolwiek doiłaś/eś krowę?
7. Na jaki kolor masz teraz pomalowane paznokcie?
8. Wolisz kaktusy, czy kwiatki kwitnące?
9. Masz w swoim pokoju telewizor?
10. Ile dzieci chciałabyś/chciałbyś mieć w przyszłości? Może już masz? 


Nie będę nominować kolejnych osób, ale serdecznie zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w zabawie i poinformowaniu mnie o tym w komentarzu. Chętnie zajrzę do Twoich odpowiedzi na moje pytania.  :)

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)