niedziela, 3 maja 2015

NDW- maska romantic-słabiutko :(





Zaczęłam od kremowania włosów. Postawiłam na krem kakaowy Isana. Po godzinie wlosy umyłam szamponem Pantene aqua light i nałożyłam maskę Romantic z jedwabiem na 30 minut pod czepek.





Już podczas spłukiwania włosy były tępe i ciężkie.
Wysuszylam wcześniej zabezpieczone końce serum z Syoss, suszarką z letnim nawiewem.


Efekt koncowy nie za bardzo mnie zadowala. Może tego na zdjęciu nie widać, ale w przeciwieństwie do wczorajszego efektu kLiK jest źle. Jestem pewna, że lekkie puszenie jest spowodowane maską. Przetestowałam ją w przeróżnych konfiguracjach i daje zawsze taki sam efekt- puszenie, ciężkie, skłonne do plątania się włosy. Następnym razem stuninguję ją mąką ziemniaczaną i olejem lnianym. 
Dzisiaj najchetniej związałabym włosy w kitkę i przetrwała niedzielę. :/ 



14 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pokazałaś produktów, bo jestem ciekawa, co to jest ta maska Romantic z jedwabiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrobię to i zdjęcia wrzucę wieczorem :)

      Usuń
  2. Jej, ile ja bym dała za takie cudownie pięknie końcówki! <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest źle. Są cudownie równe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie próbowałam jeszcze kremowania włosów :)
    końcówki jakie piękne masz :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim włosom też nie przypadły do gustu maski Romantic, a miałam 2 wersje i obie robiły więcej szkody, niż pożytku.
    Efekt i tak jest super, gładziutkie i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nie jestem sama, już myślałam, ze robię coś źle stosując maskę :)

      Usuń
  6. Nie miałam żadnej maski Romantic :) Za to u fryzjerki raz miałam na sobie kilka minut i nawet fajnie włosy wyglądały :) Ale twoje wyglądają super jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, spróbuję potrzymać ją kilka minut, a nie jak zawsze każdą maskę ponad 20 min. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  7. Miałam kiedyś szampon z tej serii co twoja maska i dobrze się spisał :) włosy bardzo dobrze się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) szamponu jeszcze nie miałam i raczej mnie nie kusi

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)