poniedziałek, 11 maja 2015

NDW- z zestawem Hair Jazz + płukanka z naftą kosmetyczną


      Tym razem do olejowania wybrałam Amlę. Włosy zwilżyłam wodą ze spryskiwacza i nałożyłam olej. Po godzinie umyłam tylko skórę głowy szamponem Hair Jazz, którego pozostawiłam na włosach około 4min. Dokładnie opłukałam włosy i odsączyłam nadmiar wody w ręcznik. Najpierw na długość nałożyłam maskę Ultra doux z mango i kwiatem tiare, a następnie tylko na skórę głowy odżywkę Hair Jazz. Założyłam czepek i czapkę zimową. Po 30 minutach spłukałam maskę i odżywkę, a na koniec zanurzyłam całe włosy w wodzie z dodatkiem kilku kropel nafty kosmetycznej.


   Na wilgotne końce nałożylam odrobinę serum Syoss. Wlosy wysuszylam suszarka z letnim nawiewem.

   Efekt bardzo mnie zadowala. Wlosy są miękkie, a przede wszystkim wygładzone. Niestety zdjęcia robione już wieczorem i  z fleszem.






Pozdrawiam,
 Eulallia :*

3 komentarze:

  1. Strasznie spodobał mi się kolor twoich włosów, jakże bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaką farbą farbujesz? prosze o odpowiedź
      Magda

      Usuń
    2. Odrosty 10 cm, a długośc po kąpieli rozjaśniającej :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)