sobota, 30 maja 2015

Podsumowanie akcji zapuszczania



Zapisując się do akcji, nie sądziłam, że ten czas tak szybko zleci i że wytrwam do końca. Najfajniejsze jest to, że nasza kochana Ewa przez cały ten czas była z każdą uczestniczką w kontakcie, nie zostawiła nikogo sobie, wspierała i zaglądała na blogi do naszych podsumowań. Taka forma bardzo mi się spodobała i mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę mogla dołączyć do kolejnej jej akcji :)

Teraz moje podsumowanie zapuszczania:



Przez cały okres trwania akcji przybyło mi 6 cm włosów, ale w maju podcięłam je o około 2 cm, dlatego końcowym wynikiem jest 4cm.

luty- 1cm  (ampułki wzmacniające Joanna Rzepa)
marzec- 1,5  (balsam torfowy i czasem wcierka kawowa)
kwiecień- 2cm  (zestaw HairJazz KliK )
maj - 1,5cm  (koktail pietruszkowo owocowy- niesystematycznie i czasem wcierka kawowa)

 Wyrosło mi bardzo dużo malutkich włoków, a te starsze urosły do 10 cm. Zauważyłam to ja i   znajomi z którymi przebywam na codzień. trochę zawiodłam się na zestawie HairJzz, ale cóż... blogerkom, które dostaly zestaw do testów urosly po 4cm. Widocznie moje cebulki włosów są jakieś inne.
Jestem zadowolona z efektu, mimo tego ze nie przykładałam sie za bardzo do wcierania przyspieszaczy (zestaw HJ przetestowalam solidnie).
   Aktualnie myję włosy 3 razy w tygodniu wiec będę musiała znaleźć odpowiednią wcierkę która nie obciaży i nie spowoduje szybszego przetłuszczania włosów miedzy myciami.

Jakie są Wasze ulubione wcierki, może polecicie cos lepszego, przyspieszającego wzrost włosów?

Pozdrawia
Eulallia






5 komentarzy:

  1. Hej, zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie :* Zapraszam!

    http://lavandee.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chętnie wezmę udział w zabawie :)

      Usuń
  2. Dziekuje Kochana za udzial i za tak cieple slowa :*
    Wynik super, gratuluje :)! Zdecydowanie szybko zlecialo ;) Co do zestawu HJ, szkoda, ze nie doczekalas sie tych 4 cm., choc juz nie wiem, w co na jego temat wierzyc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że cały zestaw coś tam wspomaga wzrost troszeczkę, ale te 4 cm to bujda. :/

      Usuń
    2. rowniez odnosze takie wrazenie ;)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)