sobota, 2 maja 2015

Podsumowanie zapuszczania włosów


   Cały miesiąc testowałam zestaw Hair Jazz. Dzięki niemu udało mi się w tym czasie wyhodować 2,5cm włosów. Podsumowanie KLIK

Na rzecz zestawu, odstawiłam wszystkie inne przyspieszacze, bym mogła zaobserwować prawdziwe jego działanie. W maju wracam do wcierki kawowej, kontynuuję mycie zestawem Hair Jazz, piję kubek drożdży i łykam skrzypowitę.

Jeszcze kilka słow odnośnie strzyżenia
Ostatni raz włosy były podcinane w styczniu, na prosto, maszynką elektryczną do strzyżenia. Nadeszła więc pora na odświeżenie końcówek. Wybrałam ten sam sposób, ponieważ jest mi łatwiej utrzymać potem włosy w dobrej formie i szybciej mogę je zapuścić.  Skróciłam je 1,5cm, gdzie koncowym wynikiem na ten miesiąc będzie ok. 1 cm zdrowych włosów.
 Efekt po strzyżeniu maszynką elektryczną:

kwiecień - maj






pozdrawiam, Eulallia :)

6 komentarzy:

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)