poniedziałek, 8 czerwca 2015

NDW- całonocne olejowanie włosów Amlą


   Pisałam już, że w ostatnim miesiącu zaniedbałam trochę olejowanie. Postanowiłam się trochę poprawić i od razu w sobotę wieczorem nałożyłam Amlę  na wilgotne włosy z myślą o pozostawieniu jej na całą noc. Rano ( godzina 11.00 ) umyłam kłaczki szamponem Eveline keratin 8w1 i na 15 minut pozostawiłam maskę Ziaja intensywne wygładzanie.


Niestety musiałam robić zdjęcia samodzielnie, a mój aparat ma problemy z ustawieniem ostrości przy funkcji samowyzwalacza.



Na zewnątrz.


Włosy były bardzo gładziutkie, miękkie i lśniące. Ten efekt daje mi połączenie maski ziaja i olejowania ulubionym olejem Amla. Nie uzyskuje lepszego wygladzenia włosów z żadnym innym kosmetykiem. 

A Wy macie juz sprawdzone "wygladzajace kosmetyki" do włosów?


6 komentarzy:

  1. Też mam problemy z ostrością. Widać, że włosy ładne, równe :) Jak spisuje się maska z Ziaji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska okazała się świetna, a kupując ją- szczerze nie liczyłam na wiele. Doskonale wygladza, włosy po niej są lejące i wcale się nie plączą. Uwielbiam ją najbardziej za wygładzenie i szczerze polecam bo jest tania i starcza na dlugo.

      Usuń
  2. Och, marzę o takich równych, zdrowych, gęstych końcówkach! *.*
    Piękne włosy i piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowe to one jeszcze nie są, ale dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Jakie masz gęste włosy na końcówkach :) Zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd obcinam włosy na prosto stały się wizualnie gestsze :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)