poniedziałek, 22 czerwca 2015

NDW- mycie maską Ultra Doux tiare i mango


   Każdego dnia tygodnia rwałam truskawki, a słońce ostro przygrzewało. Starałam się chować włosy pod kapelusz i myłam je co drugi dzień. W niedzielę chcialam zastosować jakąś bogatą maskę na dłużej, ale okazało się, że muszę szybko się zebrać, by wyjść ze znajomymi. Postanowilam nie kombinować i tylko umyłam włosy maską Ultra Doux mango i kwiat tiare.


   Dokładnie zmoczyłam włosy. Najpierw maskę nałożyłam na skalp i kolistymi ruchami wykonywałam masaż. Maska fajnie ślizgała się po skórze głowy. Następnie wprasowałam maskę w długość i końce. Wytworzylo się sporo piany, a włosy były idealnie rozczesane i aksamitne. Wszystko dokładnie spłukałam i wysuszyłam włosy suszarką.


     Zdjęcie robiła mi babcia. Po kilkunastu próbach i ogarnięciu ostrości, wyszło w miarę dobre zdjęcie. :)  Nie spodziewałam się , że włosy będą, aż tak gładkie i miękkie. Zazwyczaj taka pielęgnacja nie wystarczała włosom. Przez cały czas, były dociążone, odbite od nasady (a obawiałam się szybszego przetłuszczania) i nie plątały się.


   Wasze włosy lubią metodę mycia odżywką?




20 komentarzy:

  1. Twoje włosy chyba lubią minimalizm minimalizmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie z każdym kosmetykiem :D

      Usuń
    2. włosy wyglądają na mega mięciutkie :) przyjemnie się błyszczą

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. niestety nie jest dostępna w Polsce, natomiast wiem, że jest w naszych sklepach odżywka -tylko nie wiem jak z działaniem :)

      Usuń
  3. Prezentuja sie rewelacyjnie ! Widac ze sa odpowiednio nawilzone :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. próbowałam mycie odżywką, ale zawsze miałam mega przyklap ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę tę maskę. Włosy prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska kupiona we Francji, dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  6. Piękne te Twoje włosy. Ładnie błyszczą i są grube na długości. Chciałabym, takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) cięcie na prosto sprawia efekt grubszych końcówek ;)

      Usuń
  7. Ja jakoś nie potrafię przekonać się do mycia włosów odżywką/ maska.Masz śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo nie byłam przekonana :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)