poniedziałek, 15 czerwca 2015

NDW- odżywianie przed myciem



   Nie chciało mi się kombinować, więc postawilam na sprawdzony zestaw.
Tym razem na wilgotne włosy nałożyłam ulubioną maskę Vital Derm z olejem arganowym na 35 minut pod czepek. Po tym czasie zmoczylam włosy przy nasadzie, uważając aby nie spłukać  maski z długości i końców- umyłam je szamponem 8w1 od Eveline. Po myciu miałam zamiar nałożyć jeszcze jakąś odżywkę, ale przy splukiwaniu stwierdzilam, że nie jest to potrzebne.
   Na końce nalozylam serum Syoss i wysuszyłam włosy suszarką.



   Włosy są śliskie, lejące, wygładzone i miękkie. Do dzisiaj nie byłam przekonana do odżywiania włosów przed myciem. Czuję, ze częściej będę wykorzystywać tę metodę.
   Włosy po ostatnim farbowaniu wyrównującym kolor odrostu z długością trochę się przesuszyły i mam z nimi większy problem. Farba szybko wypłukała się, co w efekcie dało wcześniejszy efekt jaśniejszych końcówek. Dzisiejszą pielęgnację uważam za udaną i polecam odżywianie przed myciem tym, którzy jeszcze nie próbowali. :)









16 komentarzy:

  1. Jak ladnie blyszcza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne włosy, takie lśniące. Wyglądają na mięciutkie :) Ten sposób jest dla mnie nowy. Nigdy nie trzymałam przed myciem odzywki / maski dłużej niż kilka minut jako pierwsze O w metodzie OMO. Wypróbuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja będę czekać na Twoje efekty :)

      Usuń
  3. Twoje włosy są dowodem na to, że krótkie włosy mogą wyglądać IDEALNIE! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że krotkie włosy jeśli są zadbane mogą wyglądać lepiej i zachwycać bardziej, niż te długie. Moje nie są jeszcze takie jak bym chciała, bo często mam z nimi problemy, ale dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Często stosowałam OMO, ale odkąd wystarczająco odżywiłam swoje włosy nie muszę już kombinować i wystarcza mi standardowa maska na minutę po umyciu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że udało Ci się doprowadzić włosy do takiego stanu, że nie potrzebuja dłuzszego trzymania kompresow z maskami :)

      Usuń
  5. Pięknie błyszczą, widać że są zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa, może nie są zdrowe, ale odpowiednią i dobraną pielęgnacją można zdziałac wiele :)

      Usuń
  6. Pięknie błyszczą i wyglądają bardzo zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie widac, ze pielegnacja udana :) U mnie odzywienie przed myciem niestety sie nie sprawdza ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne jest, że po myciu dadzą się odżywić :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. To kolor juz wyblakły po farbowaniu :) ale prawie połowa jest już w naturalnym odcieniu :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)