wtorek, 30 czerwca 2015

NDW- zachciało się koloru

   Wakacje ruszyły pełną parą. Nic nie zrobię, że na to słowo kojarzą mi się kolorowe włosy. Mam słabość do takich włosów, bo dawniej często takie nosiłam. Przypomniałam sobie, że jeszcze gdzieś mam na wykończeniu dwie koloryzujące pianki. (Niebieska i Fioletowa)



   Wycisnęłam resztki pianek i nałożylam je na suche włosy. Poczekałam godzinę i dokładnie spłukałam nadmiar piankowego koloru. Nie chciałam męczyć ich szamponem, bo tego dnia bylam już po ich myciu, dlatego tylko umylam je maską Isana. Dzięki temu nie były tępe i z łatwością się rozczesywały. Zabezpieczyłam końcówki serum Syoss i wysuszyłam włosy suszarką. Na 15 minut zakręciłam je metodą na opaskę.



   Jasniejsze końce łatwiej się zabarwiły, natomiast cały odrost stał się bardziej popielaty. Takie zabawy z kolorem wyglądają fajniej przy włosach cieniowanych, ale i przy prostych -jak moje, w wersji falowanej też nie prezentuja się źle. Z każdym myciem kolor będzie schodził, ale myslę, że utrzyma się nawet do miesiąca. Włosy po myciu maseczką stały się mięciutkie, ale sa tez zarazem dociążone i nawilżone.


Macie jakieś doświadczenia z kolorowymi włosami?


12 komentarzy:

  1. ooo, mam doświadczenie z takimi kolorami :D Miałam na głowie chyba już każdy kolor, a całkiem niedawno niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej głowie też gościły przeróżne kolory :)

      Usuń
  2. Całość w tych kolorach by wyglądała super. Ja zamierzam na Woodstock zrobić sobie czerwoną pianką, bo po spłukanej hennie moje włosy są nijakie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałabym barwic raczej całości, a poza tym miałam tylko końcówki pianek, więc by nie wystarczyło tak czy siak ;)

      Usuń
  3. Niebieski kolor na włosach gościł również i u mnie, nawet 2 razy :). Za pierwszym razem na platynowym kolorze, a za drugim na naturalnych i na nich mam podobne doświadczenia, tylko że ja używałam tonera a potem farby ^^. Niedługo mam zamiar zrobić posta o tym (już czeka w nieopublikowanych) więc zapraszam wtedy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam doświadczenia z kolorowymi włosami - wystarczy mi już eksperymentów :D
    Podoba mi się ten efekt - podobny widziałam w gazecie i byłam nim zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz w gazetach kuszą na farbowanie bo to takie wariactwo wakacyjne :)

      Usuń
  5. Ładnie ale jak mam sobie sama to zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproś kogoś o pomoc, będzie najlepiej jeśli chcesz farbować tylko wybrane pasemka :)

      Usuń
  6. Ja doswiadczenia z takimi kolorami nie mam i pewnie sie nie zdecyduje - podziwiam za odwage :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)