środa, 17 czerwca 2015

Wybielane zębów kurkumą- moje efekty





   ''Kurkuma barwi na złoto, ale w przypadku zębów wybiela''

Przeczytałam to zdanie niedawno gdzieś w internecie i dzisiaj chcę to sprawdzić. Podobno działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie.

   Łyżeczkę sproszkowanej kurkumy wymieszałam z taką samą ilościa wody i powstałą pastą umyłam zęby. Najlepiej mieć do tego osobną szczoteczkę. Potrzymałam wszystko w buzi około 5 minut i wyplułam. Myslałam, że w smaku będzie paskudna, ale nie okazała się taka zła. Miałam wrażenie, że w ustach trzymam jakiegoś odświeżającego cukierka. Po wypłukaniu zębów wodą, umyłam je na koniec pastą, której używam na co dzień.

Zdjęcia zebów zrobiłam tylko dla siebie, by mieć porównanie, dlatego nie są dopracowane i niestety każde wyszło w innym świetle. Nie miałam zamiaru ich publikować. Na żywo efekt jest naprawdę widoczny. Zęby uzyskały chłodną biel i wszystkie zażółcenia zniknęly.


      Nigdy nie miałam problemu z zębami pod wzgledem koloru, ale po tym zabiegu widzę różnicę i będę go powtarzała przynajmniej raz na dwa tygodnie. Słyszalam, też o wybielaniu zębów węglem, więc i tę metodę niebawem przetestuję. Sposob nie jest drogi, wymaga od nas tylko kilku minut.


Zapraszam Was do odwiedzenia ciekawej strony w sieci, gdzie możecie przeczytać więcej o wybielaniu zębów KLIK- wybielanie zębów "drogadosiebie.pl"

Czy wybielanie jest dla każdego? KLIK
Co jeść by mieć białe zęby? KLIK
Czy gumy do żucia wybielają zęby? KLIK 



   Macie jakieś doświadczenia z wybielaniem zębow domowymi sposobami? Może polecicie mi coś?

11 komentarzy:

  1. A ja mam pytanie dotyczące plomb, czy kurkuma je barwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam zażółcenia plomb, najbardziej żółte były dziąsła zaraz po wypłukaniu kurkumy i umyciu zębow pastą. Jeśli jednak się boisz może najpierw spróbuj metody z węglem- w internecie są nawet filmiki :)

      Usuń
    2. Dzięki, Nie polecam metody z węglem, nie jest zbytnio bezpieczna zwłaszcza dla ludzi o chorych zębach. :)

      Usuń
    3. o nie wiedziałam, będę pamiętać :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja szukam własnie jakiejś fajnej i najlepiej naturalnej metody wybielania zębów dla męża. Powiedz mi czy po jednym takim zabiegu widziałas już efekt, czy kilka razy to robiłaś?
    Mój mąż ma strasznie żółte zęby, bo pije dużo kawy i herbaty. Ciekawa jestem ile razy trzeba zrobić ten zabieg żeby jakikolwiek był efekt. Wiesz jak to jest z facetami? Nienawidzą nic ze sobą robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu widziałam efekt wiec po kilku powinno być widać dużą różnicę. Polecam zamiast zwykłej pasty do zębów taką dla osób palących, która wybiela przebarwienia min. po kawie. :)

      Usuń
    2. witaj. namów męża na mycie zębów mieszanką sody oczyszczonej i kilku kropel zwyklej wody utlenionej. ładnie wybiela ząbki a przy tym doskonale usuwa kamień nazębny. Ja w ogóle już nie używam past do zębów odkąd przeczytałam sobie o wodzie utlenionej :)

      Usuń
  3. A jak zmyć nalot z kurkumy z języka i podniebienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten nalot znika sam w trakcie jedzenia lub picia w ciągu trzech godzin po wybielaniu. Moze szczoteczka do zębów i soda pomoże.

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)