czwartek, 30 lipca 2015

Joanna olejek migdałowy do twarzy i ciała + zapowiedź małych zmian na blogu


   Nosiłam się z ''tym'' pomysłem od dłuższego czasu i dzisiaj postanowiłam wdrążyć go w rzeczywistość. A o co chodzi? Od dzisiaj na moim blogu będą pojawiać się posty o różnorodnej tematyce - nie tylko włosowej jak dotychczas.    Pojawią się recenzje kosmetykow do pielęgnacji całego ciała oraz wpisy zdjęciowe podsumowujące każdy miesiąc mojego życia. Mam nadzieję, że blog zostanie trochę urozmaicony, a Wy będziecie mogli bliżej poznać mnie i moje środowisko :)




 Olejek pochodzi z serii ''Oleje świata'' w skład której,  wchodzi  jeszcze arganowy i makadamia.
Kupiłam go w małym kosmetycznym sklepiku za około 10 zł. 

 Poznaj fantastyczny sposób na odkrycie swojego piękna. Olejek do twarzy i ciała to doskonały eliksir dla Twojej skóry. Pozwala na utrzymanie jej w doskonałej kondycji: delikatnie rozświetla. wygładza i uelastycznia. Spróbuj a nie będziesz chciała użyć już innego produktu. 
Sposób użycia. Nanieś na skórę twarzy lub całego ciała delikatnie wmasowując okrężnymi ruchami.






   Olejek ma bardzo intensywny zapach, identyczny jak migdałowy aromat do ciast. Na twarz stosowałam go tylko dwa razy i zrezygnowałam, bo miałam problemy z zaśnięciem. Muszę przyznać, że dobrze się wchłania i nie zostawia brzydkiego, tłustego filmu, dlatego mozna stosować go nawet w ciągu dnia. Nałożony w rozsądnych ilościach na mokrą skórę ciała po prysznicu szybko wysycha i staje się niewidoczny. Skóra rzeczywiście jest wygładzona i uelastyczniona. Niestety zapach jest tak mocny, że nie maskują go nawet perfumy. Opakowanie jest ładne, ale korek z otwarciem na ''klik'' nie za bardzo się sprawdza. Cała buteleczka brudzi się olejkiem bo nie ma mozliwości żeby go normalnie wydostać.


   Nie byłabym sobą gdybym nie wypróbowała jego działania na włosach. Robiłam kilka podejść, ale nie przypadł mi do gustu. Nie zauważylam żeby robił z włosami coś szczególnego, ale też nie zrobił im krzywdy. Na poczatku byłam z niego zadowolona, ale po czasie znudził mnie ten intensywny zapach. Teraz muszę przyznać, że żałuję jego zakupu. Zapach odrzuca mnie tak korzystnie, że nie mam odwagi już go używać.

ocena: 1 na 5 gwiazdek



Jestem ciekawa czy komus może jednak przypadł do gustu?



4 komentarze:

  1. Abstrahując od kosmetyku, fajny sposób oceny z tymi gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) po gwiazdkach od razu wiadomo czy kosmetyk okazał się dla mnie dobry/zły

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysl z tymi zmianami :) Niezle, ze ten zapach jest az tak drazniacy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jest okropny, ale myślę że komuś mógłby się podobać :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)