czwartek, 13 sierpnia 2015

Darmowe próbki. EverydayMe, Josera, Black Red White

   Dzisiaj napiszę o kilku produktach, które udało mi się zdobyć za darmo za pośrednictwem internetów. Paczki przyszły pocztą, niektóre kurierem. Jedynym warunkiem dostania próbek jest zgłoszenie się w odpowiednim czasie, udzielenie informacji o własnych preferencjach i podanie dokładnego adresu zamieszkania i numeru telefonu.


   Pierwszą paczuszką ktora do mnie dotarła, była karma dla kota. Na stronie producenta uzupełnilam informacje takie jak: wiek mojego kota, imię, rasę, jaki prowadzi tryb życia itp. Automatycznie po wprowadzeniu danych zostały dobrane dwie próbki karmy odpowiednie dla mojego kota. Przesyłka szła około dwóch tygodni.


   W środku znalazły się min. dwie próbki karm: SensiCat i Catelux, karta z mapą i najbliższymi adresami sklepów, gdzie można kupić karmę Josera.
   Producent zapewnia że ich karma nie zawierają sztucznych barwników, aromatów i konserwantów.


   Karma miała swój charakterystyczny zapach, ale nie był on aż tak bardzo ostry i odrzucający. Bardzo posmakowała mojemu kotu, ponieważ nie była wysuszona na wiór, tylko delikatnie jakby tłusta i widziałam, że lepiej ''wchodzi'' Mruczkowi.





   Kolejną przesyłką były dwie próbki płynów(koncentratów) zmiękczających do płukania tkanin Lenor. Paczka od EverydayMe przyszła w tym samym czasie od zamówienia co Josera. Każda próbka płynu ma po 50 ml. Zakochałam sie w obu zapachach: Parfumelle elegante i Sensitive pure care, ale w tym pierwszym wyczuwam nutę aromatu podobnego do oleju Amla. Oczywiście nie jest to strasznie wyczuwalne i wcale nie wykręca nosa. Po wysuszeniu, odzież staje się miękka i łatwo się ją prasuje.



   Ostatnią rzeczą, którą postanowiłam zamówić był katalog Black Red White liczący 415 stron. Można w nim znaleźć mnóstwo inspiracji na urządzenie każdego pomieszczenia, począwszy od żyrandoli do dywanów.



   Zachęcam Was do brania udziału w podobnych akcjach. Dzięki temu możecie poznać nowe produkty, a ceną za nie jest zazwyczaj uzupełnienie/napisanie krotkiej ankiety/opinii na stronie producenta.





1 komentarz:

  1. Fajne sa takie probki, zawsze mozna wyprobowac przed zakupem pelnowymiarowego produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)