sobota, 29 sierpnia 2015

NDW- Drugie mycie zestawem Hair Jazz


We wtorek zaczęłam kolejną serię zapuszczania włosów z Hair Jazz. W ten dzień myłam ostatnio włosy. Dzięki tym produktom moje włosy są świeże przez długi czas. Dzisiaj z pielęgnacją było bardzo podobnie jak we wtorek.



Przed nałożeniem szamponu, zabezpieczyłam długość maską ISANA. Po pięciu minutach i spłukaniu piany, znowu zabezpieczyłam długość i w skalp wtarłam odżywkę z zestawu. Pozostawiłam ją na dłużej niż zaleca producent, bo na 45 minut. Nie czułam pieczenia skóry głowy czy podrażnienia.

W wilgotne końce wtarłam serum syoss i wysuszyłam włosy. Potem zawinęłam je na opaskę na 15 minut i na ty kończy się mó rytuał pielęgnacyjny.


 Włosy są miękkie, sprężyste i lejące. Pachną maseczką Isany :)



1 komentarz:

  1. Muszę w końcu wyposażyć się w tą odżywkę z Isany :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)