sobota, 1 sierpnia 2015

NDW- odżywianie po mocnej stylizacji


   Pierwszy raz od prawie roku miałam kręcone włosy lokówką, mocno lakierowane, tapirowane i upinane wsuwkami. Moje cienkie i porowate włosy nie zniosłyby takiej codziennej stylizacji, bo po teraźniejszej jeszcze ''cierpią''.
   Po udanej imprezie i przybyciu do domu o późnej porze, zmyłam tylko makijaż i powyciągałam wszystkie wsuwki niszcząc całą fryzurę typu irokez. Włosy były tak mocno utrwalone i natapirowane, że nawet już nie męczyłam się nad rozplątywaniem ich i położyłam się spać z nieudolnie związanym ''kucykiem''.
   Rano (tak około 11.00) obudziłam się z bólem całej skóry głowy i czułam wszystkie mieszki włosów od ponaciągania. Ostrożnie rozwinęłam frotkę i moim oczom ukazał się taki widok :


   Nie było szans na rozczesanie. Zmoczyłam więc włosy i na wilgotny kołtun nałożyłam sporą ilość maseczki Joanna mak i bawełna. Po 30 min umyłam włosy dwukrotnie szamponem z biedronki Family splash pokrzywowym. Niech was nie zmyli opakowanie- przelałam ten litrowy Family do mniejszego, żeby mi było łatwiej go dozować.
   Po myciu nałożyłam na 15 minut pod czepek ulubioną maskę VitalDerm.



   Przy spłukiwaniu włosy wcale nie były śliskie i rozczesane. Dopiero po wysuszeniu okazało się że resztki lakieru pozostały jeszcze na niektórych pasmach. Nałozyłam więcej niż zwykle serum silikonowego i udało mi się jako tako, sprawnie rozczesać włosy. Nie wygladały zachwycająco wiec zawinęłam je na 10 minut na opaskę.


   i porównanie przed i po 


oraz wewnątrz z fleszem 



   Nie wyszło źle, ale bedę musiała powtorzyć oczyszczanie, żeby pozbyć się do końca środków stylizujących. Wiem jednak jedno- nigdy więcej nie zgodzę się na tak mocne tapirowanie :/ 





4 komentarze:

  1. Wyglądają o niebo lepiej :-) o co chodzi z tym kręceniem na opaske? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o metodę kręcenia włosów bez uzycia ciepła ''na opaskę'' :)

      Usuń
  2. Niezle je odratowalas Kochana, roznica jest ogromna :)! Sliczne falki po opasce :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)