środa, 19 sierpnia 2015

Powrót do naturalnego koloru włosów - 9 miesięcy bez farbowania


   W słońcu odrost jest mało zauważalny. Jestem już na tym etapie, że nie przeszkadza mi już nic.


   Dopiero w cieniu widać że odrost jest popielaty i ciemniejszy. Włosy przy twarzy bardzo się rozjaśniły. W upały chodziłam zawsze w koczku, a kosmyki wystawione na działanie promieni słonecznych nie miały szans. Dziwnie to trochę wygląda, bo odrost w tym miejscu wynosi 4-5 cm, a w pozostałych od 11 do 14 cm.


Na poniższym zdjęciu widać dokładnie granicę między naturalnym kolorem a farbowanym. Włosy w tym miejscu rzadko są wystawione do słońca.






Dla porównania wklejam zdjęcie z 4 miesiąca zapuszczania naturalnego koloru. Widać jak ciemny był kolor naturalek.




7 miesiąc zapuszczania






10 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładny naturalny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalny kolorek super :) Gratuluje wytrwalosci :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. super ze skonczylas z farbowaniem..tez bym chciala no ale uwielbiam czarny a swoje mam brazowe : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa że ladniej nam w innym kolorze niż mamy naturalny ;)

      Usuń
  4. Ale masz piękny naturalny kolor! Zazdroszczę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , nie wiem po co zaczelam rozjasniac :/

      Usuń
  5. Kolejna osoba zapuszczająca naturalne włosy! :D U mnie niedługo będzie 19 miesięcy bez farbowania. Powodzenia w dalszym zapuszczaniu! :*

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)