czwartek, 6 sierpnia 2015

Szampon do włosów- DOP AMANDE DOUCE z Francji


Dzisiaj recenzja szamponu, który bardzo przypadł mi do gustu. Niestety nie jest dostępny w Polsce i prawdopodobnie nie będe miała możliwości kupić następnego opakowania. Jest przeznaczony do włosow długich i bardzo długich, nadaje się do każdego rodzaju włosów i w swojej formule posiada odżywkę. Jest dostępny min. we Francji za około 15zł/500ml.








 Szampon ma bardzo przyjemny, migdałowy zapach. Konsystencja jest gęsta, a kolor perłowo biały. Bardzo spodobał mi się pomysł z otwarciem na rogu opakowania. Butelka ma płaski kształt, dzięki czemu nie wyślizguje się z dłoni pod prysznicem. Odkąd zapuszczam naturalne włosy, potrzebuję mocniejszych kosmetyków do mycia, dlatego zazwyczaj wybieram myjadła z sls.
   Szampon dobrze oczyszcza, a przy tym nie plącze włosów. Posiadaczki długich włosów powinny być bardzo zadowolone z jego działania. Po myciu włosy są gładkie i przyjemne w dotyku jak po spłukaniu odżywki. Na początku miałam opory przed zastosowaniem, bo moje włosy nie lubią szamponów perłowych ponieważ bardzo obciążają i źle oczyszczają. Okazał się jednak bardzo dobry i nawet przy codziennym stosowaniu włosy byly zawsze pełne objetości. Polecam wypróbować wszystkim, którzy mają do niego dostęp.



ocena: 5 na 5 gwiazdek







2 komentarze:

  1. Mi by pewnie nie odpowiadał ze względu na SLES, więc nie żałuję, że nie mam do niego dostępu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie lubisz SLS to rzeczywiście nie dla Ciebie ;)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)