wtorek, 1 września 2015

Akcja Zapuśćmy się jesiennie



   Czas zacząć kolejną akcję zapuszczania wraz z Ewą z Włosy na emigracji :)
Akcja będzie trwać do 30.11.2015r. Włosy zmierzone, zdjęcie zrobione- można zaczynać! :)
   Moją ulubioną i w moim przypadku najdokładniejszą metodą pomiaru włosów jest mierzenie całych włosów od linii czoła. Zatem startuję z długością 53 cm.


  
Zrobiłam sobie nawet specjalną koszulkę z paskami co 2 cm. Nigdy wcześniej nie starałam się robić zdjęć w jednej koszulce, do której mogłabym się odnieść z długością. Zobaczę czy ten sposób sprawdzi się i czy wynik pomiaru będzie w obu przypadkach taki sam.

Wspomagacze na wrzesień

1. Zestaw Hair Jazz  Nie wystarczy mi go na cały miesiąc, dlatego po nim chcę wypróbować...
2. ...Maskę do skóry głowy Bingo Spa z 12 ekstraktami roslinnymi
3.Masaż skóry głowy 
4.Herbatki ziołowe (skrzyp, pokrzywa, rumianek)



Oficjalnie zapisac można się jeszcze do 05.09.2015r.  Nie czekajcie!  W grupie raźniej! :)


 

3 komentarze:

  1. Piekny banerek wykonalas Kochana :) Z koszulka tez kawal dobrej roboty :)! Dziekuje Ci za udzial i 3mam kciuki za Twoje centymetry :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i kciuki :) :* Ja również trzymam za Twoje :)

      Usuń
  2. też biorę udział w akcji, oby nam sporo urosło cm :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)