czwartek, 17 września 2015

Efekty zapuszczania po 22 dniach z zestawem Hair Jazz




   Kilka miesięcy temu robiłam już eksperyment z tymi kosmetykami Klik.  Producent mówi, że zestaw powinien wystarczyć na około 1,5 miesiąca. Ja uzywalam go bardzo oszczędnie ale i tak przy kolejnym podejściu wystarczyło mi go na 22 dni.
   W kwestii wypadania włosów się nie wypowiem, bo z tym na szczęście problemu nie miałam. Co zatem z przyspieszeniem wzrostu włosów?


  Paseczki na bluzce są w odstępach równych 2 cm. Przed rozpoczęciem kuracji Hair Jazz włosy zmierzyłam metodą od czoła i wynik to 53 cm. Po 22 dniach włosy mierzą 55 cm. 2 cm w ciągu 22 dni moim zdaniem to świetny wynik. Na bluzce wynik jest przekłamany i pokazuje 3 cm, dlatego nie za bardzo wierzę w ten sposób mierzenia. Bluzkę za każdym razem można inaczej założyć i różnie naciągnąć, stąd uzyskujemy fałszywy wynik.
   Nie mniej jednak, niektórzy na blogu i u mnie w rodzinie/znajomych zauważyli, że urosły mi włosy i stały się ładniejsze.

   Co spowodowało tę zmianę na lepsze?

   Przyczynił się do tego w pewnym stopniu zestaw Hair Jazz. Producent każe nakładać kosmetyki tylko na skórę glowy, a długość można zabezpieczyć swoją maską lub odzywką. Nigdy wcześniej tego nie praktykowałam i nie uznawałam, że maska przed myciem może przynieść jakiś pożytek. Używając HJ musiałam zabezpieczyć długość więc po zmoczeniu włosów (prawie każdego dnia) nakładałam maski. Myłam włosy szamponem- spłukiwałam wszystko- jeszcze raz zabezpieczałam długość i nakładałam odżywkę HJ na skórę głowy- wszystko spłukiwałam po 5 minutach.

   Ważnym aspektem jest to, że moje włosy nie znoszą nakładania masek długo przed myciem np 10-20 minut przed. Najlepiej wyglądają kiedy maskę nakładam dosłownie pół minuty przed myciem na zmoczone włosy.

O zestawie nie będę się rozpisywać, ponieważ w internecie jest o nim mnóstwo informacji. Radzę też nie sugerować się opiniami innych. Wiele osób nie potrafi prawidłowo go stosować i w ten sposób powstaje rzesza niezadowolonych klientów. Warto przetestować kazdy kosmetyk "na własnej skórze"
wtedy będziemy mieć swoje zdanie na jego temat, bo to co innym nie pasuje- dla nas może okazać się hitem.

Moja ocena zestawu Hair Jazz.

   - dostępnośc- możemy kupić zestaw tylko przez inernet na stronie producenta Harmonyplus
   - cena 109 zł za 2 opakowania po 250 ml każdy
   - odżywka przy normalnym używaniu wystarcza na 1 miesiąc

   + szampon spokojnie wystarcza na 2 miesiące używania
   + po uzyciu zestawu skóra glowy jest dłużej świeża
   + kosmetyki nie uczuliły i nie podrażniły skalpu
   + konsystencja szamponu i odżywki odpowiednia
   + zestaw przyspiesza porost włosów ( nie jest to 4 cm, ale 2 bardzo mnie cieszą)


ocena 4 na 5 gwiazdek
   




7 komentarzy:

  1. 2 cm w 22 dni to na prawde mega świetny wynik !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, czyli jednak ten szampon wpływa na przyspieszenie porostu włosów, bo 2 cm w 22 dni to naprawdę świetny wynik. Mnie nadal odstrasza cena ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa na moje włosy :) szampon i odzywka jest w tej cenie bo to zestaw. Szampon przygotowuje skórę a dopiero odzywka robi robotę ;)

      Usuń
  3. Świetny przyrost, ale cena jednak nie dla mnie, a szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 cm. w 3 tyg., rewelacja :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie ta cena.. skusiłabym się na ten zestaw dla zaspokojenia swojej własnej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)