czwartek, 3 września 2015

Isana professional- olejek do włosów suchych i zniszczonych



Olejek zawiera bogaty kompleks olejów pielęgnacyjnych. Szybko się wchłania i nie obciąża włosów. Pozostawia włosy zdrowe i lśniące aż po same końce. Dla intensywnej pielęgnacji stosujolejek przed myciem. Stosowany na umyte mokre włosy nada im połysku i miękkości. Można równiez stosować na suche włosy.
100ml/14zł

Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Dimethiconol, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, pPrfum, Argania Spinosa Kernel Oil, lLmonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcochol, Alpha- iIomethyl Ionone, Geraniol, Citral.


Olejek przypadł mi do gustu. Wcześniej miałam ten z Syoss i chyba się do niegoza bardzo przyzwyczaiłam, bo nie majac porównania z żadnym innym- był dla mnie najlepszy. Po pierwszym użyciu olejku Isana byłam zachwycona! Po pierwsze- jest lżejszy i rzadszy, a przez to o wiele lepiej się go nakłada na włosy. Po drugie- naprawdę wygładza włosy i nie obciąża. Po trzecie- mogę spokojnie nałożyć pompkę olejku na suche włosy i nie bać się o strączkowanie. Wcześniejszy olejek stosowałam tylko na mokre końcowki. Teraz jeśli muszę szybko wygładzić puszące się włosy, sięgam po ten olejek i jest po puszku. Niestety na zdjęciach nie widać aż takiej roznicy, która jest bardziej zauważalna na żywo. Cena też jest na plus, a zapach moim zdaniem taki sam jak serum Syoss.


ocena 5/5


6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem "po" wyglądają lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Warto, ponieważ taka cena za taką zawartość to grzech kupować inne :)

      Usuń
  3. Nie widziałam go w Naturze, muszę poszukać. Ja używam olejku arganowego z Marion i szczerze polecam, moim zdaniem jak na razie z tych co używałam najlepszy. :) Jak znajdę to wypróbuję ten polecany przez Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam od dłuższego czasu i mam wrażenie, że wcale go nie ubywa :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)