poniedziałek, 21 września 2015

NDW- odżywianie skóry głowy i włosów.




   Skonczylam już zestaw HJ Klik- efekty, ale tak jak sobie obiecalam, od razu wzięłam się za testowanie maski z Bingo Spa z 12 ekstraktami roślinnymi.
  Umyłam włosy szamponem od Eveline 8w1. Na wilgotne włosy nałożyłam końcówkę maski Alterra, a w skalp wtarłam maskę Bingo Spa. Po 20 minutach wszystko spłukałam. Zabezpieczyłam końce serum z Isany i zostawiłam włosy do samodzielnego wyschnięcia. Nie chciałam, żeby się falowały więc od czsu do czasu przeczesywałam je szczotką TT.




   Moje włosy zawsze lepiej wyglądają kiedy wysuszę je suszarką, dlatego dzisiejszy efekt oceniam na średni. Wolę jak są bardziej puszyste, a nie tak "przylizane". Końce wymagają już podcięcia, ale chcę to zrobić pod koniec miesiąca.


Jak minęła Wasza NDW?

19 komentarzy:

  1. Jeżeli to jest średni efekt, to boję się zobaczyć efekt "wow" bo teraz Twoje włosy wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej lubię puszyste włosy. W tej wersji są przyklapnięte przy nasadzie ;)

      Usuń
  2. Ale błyszczą :-) piekne :-) teraz ten olejek z isany jest na promocji i właśnie zastanawiam się czy go kupic :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież to nie twoje włosy tylko peruka! Widać na pierwszy rzut oka. Oszukujesz ludzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej no i się wydało...
      Anonimie nie wiem w którym miejscu moje włosy wyglądają na perukę ;/

      Usuń
  4. Chodzi za mną ta maska, ale nie mogę jej nigdzie znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam w małym sklepiku z kosmetykami coś w stylu kiosku. ;)

      Usuń
  5. Śliczne włosy ;) Wiele bym dała za tak wygładzone i nie odkształcające się włosy... U mnie maska z Alterry kompletnie się nie sprawdza... Włosy zawsze wydają się być jak z gumy, więc aby ją zużyć nakładam ją na mokre włosy i myję szamponem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to przez alkohol w składzie. Mi nie robi aż takich szkód ale i tak za nią nie przepadam. Dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  6. Naprawdę wielkie woow za taką gładkość na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za bardzo przylizane przy nasadzie i zero objętości, wolę mieć puszyste ale dociazone włosy jednak ;)

      Usuń
  7. Gdzie tam "przylizane", cudnie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi sie Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka długość i gładkość to mój cel:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)