piątek, 4 września 2015

NDW- piąte mycie Zestawem Hair Jazz+odżywianie maską Hair Jazz

   Nareszcie zrobiło się deszczowo po długiej suszy. Mam dzisiaj akurat czas na zrobienie NDW. Dzisiaj zgodnie z założeniem znów użyłam zestawu przyspieszającego wzrost włosów Hair Jazz, ale zamiast sprawdzonej maski, użyłam maski z zestawu. Dzisiaj był to ''nasz pierwszy raz'', a jeśli jesteście ciekawi efektu- zapraszam do dalszej części wpisu.




   Zmoczyłam włosy i długość zabezpieczyłam maską Hair Jazz. Spieniłam szampon i pozostawiłam go na 4 minuty na skórze głowy. Po spłukaniu piany w skalp wtarłam odżywkę z zestawu, natomiast na długość nałożyłam trochę więcej niż wcześniej tej samej maseczki. Producent każe trzymać odzywkę 5 minut, a maskę tylko 3. Trochę się zapomniałam i dopiero po 15 minutach wszystko spłukałam. Wilgotne końce zabezpieczyłam serum z Isany i ozostawiłam włosy do naturalnego wyschnięcia.


 
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona z działania tej maski. Włosy stały się gładkie jak nigdy dotąd, są sypkie i miękkie jak po użyciu płukanki z nafty kosmetycznej. Zobaczę jeszcze jak wypadnie w różnych kombinacjach, ale jak na pierwszy raz zapowiada się fajnie :)



   Używałyście już tego zestawu? Jakie są Wasze opinie?



29 komentarzy:

  1. świetne końcówki! <3 i blask :)! ciekawa jestem czy hair jazz przyspieszy Ci porost

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już jedno podejście do zestawu.w miesiąc urosły mi 2 w porywach do 3 cm, a standardowo rosną 1cm. Mam teraz drugie podejście i licze na podobny wynik. ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Widze ze na nowo powrocilas do tych kosmetykow :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bo zostało mi po połowie szamponu i odzywki, a zestaw nie był tani ;)

      Usuń
  3. Słyszałam różne opinie o tym zestawie, no ale skoro u ciebie działa to świetnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa ;) a najbardziej balam się że zestaw zniszczy mi włosy bo też się dużo naczytałam

      Usuń
  4. Maskę widzę pierwszy raz, ale Twoje włoski ładnie po niej wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska to nowość i zobaczymy jak się będzie dalej spisywać ;)

      Usuń
  5. Ślicznie wygladaja :) Super, że maska tak fajnie się spisala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spidziewalam się że będzie tak dobra, bo skład taki sobie ;)

      Usuń
  6. Zewsząd atakują mnie te kosmetyki ;D chyba czas się im przyjrzeć bliżej bo efekty u Ciebie są super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zaskoczona bo też czytałam przeróżne opinie i jedni polecali, a inni wręcz żalili się że (nie wiem jakim cudem) zniszczył im ten zestaw włosy i odradzali :/
      Moim zdaniem nie ma co się tak bardzo sugerować opiniami innych, bo każdy ma inne włosy i każdy inaczej myje włosy, a to co u mnie się sprawdziło- nie musi być dobre dla np. mojej sąsiadki czy mamy :)

      Usuń
  7. Mnie ten zestaw nadal nie kusi, ale przypomniałaś mi o nafcie, będącej gdzies na mojej zapomnianej liscie zakupów ;D Ale jestem ciekawa czy wpłynie na wzrost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię naftę kosmetyczną, szczególnie płukanki :)

      Usuń
  8. Faktycznie wyglądają na gładziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uważam, że efekt jest naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się sama takiego efektu :)

      Usuń
  10. Efekt super,odżywki tej nigdy nie używałam niestety;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka jest na skalp, a maseczka na długość :)

      Usuń
  11. Super efekt :D
    Mogłabyś mi pomóc i poklikać ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt daje ta odżywka na włosach. Niestety nie stosowałam jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też efekt mi się bardzo podoba, warto się zainteresować:)

      Usuń
  13. Efekt jest świetny :) Widać wygładzenie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki blask :) nie pomyślałabym, że ta maska może dać taki efekt.

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)