piątek, 25 września 2015

NDW z ulubionym olejkiem i maską HJ

   Dzisiaj siedzę w domu, bo na zewnątrz jest bardzo ponuro i cały czas siąpi deszcz. Mam sporo czasu, dlatego postanowiłam zrobić moim wlosom dzień odżywiania. Rano zwilżyłam włosy wodą ze spryskiwacza i naolejowałam je olejem Amla.


   Po dwóch godzinach zmoczyłam włosy i skórę głowy umyłam pokrzywowym szamponem biedronkowym Family. Odcisnęłam nadmiar wody i nałożyłam na całe włosy maskę Hair Jazz. Po spędzeniu 15 minut w czepku, spłukałam maskę i zawinęłam włosy w ręcznik. Wilgotne końce zabezpieczyłam serum z Isany i wysuszyłam włosy suszarką letnim nawiewem, głową w dół. Cały czas przeczesywałam pasma TT, aby uzyskać efekt prostych włosów.



   Końcówki jak zawsze lekko się wywinęły, ale mimo to jestem bardzo zadowolona z uzyskanego efektu. Przebija jeszcze niebieski kolor na końcach po farbowaniu piankami -KLIK. 
   Włosy są bardzo gładkie, ale bejbiki postanowiły stanąć na baczność i wyglądają jakby były naelektryzowane. Połączenie olejowania amlą i odżywienia maską HJ nie pierwszy raz już dało mi (jak dla mnie) efekt bardzo dobry.



   Miesiąc czasu testuję już tę maskę i teraz mam już wyrobione zdanie na jej temat. Recenzja pojawi się za kilka dni, ale od razu mogę powiedzieć, że u mnie ta maska sprawdziła się znakomicie i będę ją polecać, chociaż wiem, że jest grono zwolenników i przeciwników tej marki :)


Jak Wasza Niedziela Dla Włosów? :)



24 komentarze:

  1. Nigdy jeszcze nie miałam Almy. Będę musiała się w nią w końcu zaopatrzyć. U mnie z niedzielą dla włosów było kiepsko, bo w ten weekend nie było mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobisz to wlosom kiedy indziej a olej bardzo polecam, najlepiej się u mnie sprawdza :) a przetestowałam duużo innych ;)

      Usuń
  2. Masz piękne włoski :) Bardzo ładnie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna tafla! Miałam Amlę, ale u mnie szału nie spowodowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na maskę Hair Jazz mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto uskładać sobie te pieniądze i zainwestować, maska jest bardzo wydajna i działa nadzwyczaj świetnie :)

      Usuń
  5. Masz przepiękny kolor włosów, zakochałam się <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Włoski prezentują się bardzo ładnie, wiesz jak im dogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam amle za czasów gdy moje włosy były farbowane i wtedy działała nieźle. Ciekawe jakby było teraz :) a twoje włoski piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pieknie blyszcza :) Na maske mam od jakiegos czasu ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy o ciekawe produkty:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się podpisuję jako fanka Amli :)
    Jakie długie i piękne ! Zazdroszczę gęstości przy końcówkach :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amla jest świetnym olejkiem ;) dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  11. Ładnie błyszczą :) O Hair Jazz czytałam juz parę razy, ale jakoś tak mnie nie kusi. Amlę za to bym wypróbowała, ale mam kilka olejów, które tylko czekają aby je użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Amlę, chyba najlepszy olej z jakim miałam przyjemność:)
    Piękne włosy. Nie jestem fanką blondów, ale to wygładzenie i połysk zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć z ust osoby, która nie przepada za blondem :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)