wtorek, 22 września 2015

Spray przyspieszający wysychanie lakieru do paznokci AVON



   Dzisiaj o kosmetyku, który był od zawsze na mojej chciejliście, a dzisiaj uważam go za zbędny. Mowa o sprayu przyspieszającym zasychanie lakieru na paznokciach.



Nałożyc lakier na paznokcie. Delikatnie spryskać sprayem powierzchnię paznokcia.Lakier wyschnie w 30 sekund.



Cena w każdym katalogu zmienia się i w zależności czy trafimy na promocję waha się od 9 do 15 zł.
Opakowanie to buteleczka z atomizerem, który równomiernie rozpyla kosmetyk.
Pojemność- 50 ml



Spray działa inaczej na innym lakierze. Dla porównania zrobiłam test czterech marek lakierów. Po rozpyleniu kosmetyku, płytka paznokcia pokryta jest w całości olejowym filmem. Po kilkunastu minutach w połowie jakby- się wchłonie? ulotni? nie mam pojęcia, ale na pewno lakier nie wyschnie w ciagu 30 sekund.

1. ADOS nr 03- lakier brokatowy,  normalnie wysycha powoli

Po użyciu sprayu lakier nie zasechł nawet po 10 minutach.


2. Da Vinci Vollare cosmetics nr 102- normalnie wysycha bardzo powoli (sklepy osiedlowe i typu Chińskie centrum)

Po użyciu sprayu lakier nie zasechł w stu procentach nawet po 15 minutach

3. Golden Rose nr 51- normalnie wysycha szybko

Po użyciu sprayu lakier wysechł bardzo szybko.


4. Dzbanek lakier do paznokci- normalnie wysycha w miarę szybko ( kioski, sklepy osiedlowe)


Po użyciu sprayu lakier wysechł szybko.

Jaki z tego morał? Nie warto kupować kosmetyków tego typu. Lepiej jest zainwestować w droższy lakier, który sam w sobie szybko zasycha.

 Skórki pomazane lakierami, bo chciałam szybko nałożyć każdy lakier i od razu spryskać je sprayem. 

daję 1 na 5 gwiazdek i nie polecam



A Wy uzywacie tego typu przyspieszaczy wysychania lakierów? Jakie macie zdanie na ten temat?




12 komentarzy:

  1. Przydalby mi sie taki specyfik :-) gdyby dzialal :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie i ja miałam chęć na takie coś, a tu takie badziewie ;/

      Usuń
  2. Hej, wyślij mi jak najszybciej dane do wysyłki - wygrałaś w konkursie i zapomniałaś podesłać mi adresu ;)
    (mfairhaircare@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i używam za każdym razem po malowaniu tylko że potem paznokcie suszę suszarką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi by nie chciało się bawić w takie suszenie skoro nałożyłam wysuszacz

      Usuń
  4. O, widzę, że dobrze zrobiłam nie dając się na niego namówić konsultantce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze ;) nie polecam tego, ale pewnie innych firm są lepsze ;)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)