piątek, 2 października 2015

Miesiąc zapuszczania "zapuśćmy się jesiennie"


   Pierwszy miesiąc zapuszczania już za nami :) Zanim przejdę do efektów, powiem najpierw co stosowałam.

1. Zestaw przyspieszający porost włosów Hair Jazz.
   Używałam go 22 dni i w tym czasie włosy urosły o 2 cm.

2. Maska BingoSpa z 12 ekstraktami roślinnymi.
    Maskę używałam zaraz po skończeniu kosmetyków HairJazz. Kładłam ją tylko na skórę głowy po myciu włosów. Raz spróbowałam i nałożyłam na długość, ale nie sprawdziła się ze względu na te wszystkie wyciągi z ziółek. :)

3. Herbatka  z pokrzywy i rumianku.
   Napar piłam co dwa dni, czasem codziennie, a niekiedy dwa razy w ciągu dnia. Mimo wszystko nie robiłam przerw większych niż jeden dzień.


Jeśli chodzi o pomiar włosów to wybrałam moją ulubioną metodę czyli mierzenie od linii czoła. Zrezygnowałam z koszulki, której paski wyznaczały mi przyrost. Ten sposób jest nie dla mnie mało wiarygodny. Z każdym założeniem koszulki wynik był inny, ponieważ raz za bardzo naciągnęłam ją z przodu, a raz z tyłu. Mimo wszystko zdjęcie zrobiłam w tej koszulce :)



   Według pomiaru od linii czoła, włosy urosły: 2,8cm

   Według pomiaru z linii na koszulce, włosy urosły: 3 cm

było 53 cm- jest 55,8 cm


Jestem bardzo szczęśliwa bo nigdy nie odnotowałam takiego wyniku :) Standardowym tempem wzrostu moich włosów był zawsze 1 cm. Czułam już w połowie miesiąca, że kucyk mizia mnie niżej i przy schyleniu widziałam więcej kitki niż zwykle. Za końcowy wynik przyjmuję pomiar włosów mierzony od czoła. Jutro ciacham końcówki, bo widzę, że juz tego potrzebują, ale będzie to góra 2 cm.

Jakie plany na październik?



1. Kontynuuję picie pokrzywy i rumianku

2. Kuracja drożdżowa. 1/4 kostki drożdży zalane zwykłą wrzącą wodą, bez dodatków.

3. Maska Bingo Spa 12 ekstraktów roślinnych na skórę głowy

4. Wcierka Jantar po każdym myciu na wilgotną/świeżą skórę głowy, przelana do opakowania z atomizerem, by ułatwić aplikację


   Zobaczymy co z tego wyniknie  :) Jak z przyrostem u Was? Jesteście zadowolone ze swoich efektów?






13 komentarzy:

  1. Jeśli chcesz to mogę Ci przesłać całą listę sposobów na szybszy porost - zrobiłam dobry research :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne włosy i efekt wzrostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie drożdże bardzo dużo dały. W październiku nastawiam się na wcieranie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny przyrost! włoski wyglądaja pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie urosły! Testowałaś już drożdże wcześniej, czy masz jakieś obawy do smaku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię drożdże i piłam już kiedyś. Smak mi pasuje i piję tylko z wodą bez dodatków ;)

      Usuń
  6. Mam Jantar i też mam zamiar go stosować, raz sie u mnie spisał, raz nie więc sama jestem ciekawa jak zadziala. 3 cm to bardzo dużo. ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)