niedziela, 11 października 2015

NDW- kakaowa maska


   Skuszona efektami innych dziewczyn i ja postanowiłam sprawdzić jak się spisze kakao na moich włosach. Najpierw umyłam je szamponem Pati pokrzywowym i kiedy odsączały się z nadmiaru wody w ręcznik ja zrobiłam mieszankę odżywczą.




   Dałam łyżkę maski Natur Vital aloesowej + łyżkę maski Labell do włosów farbowanych + łyżkę kakao. Na początku wszystko było dość tępe i miałam dodać jeszcze trochę maski, ale pod koniec całość ładnie się rozmieszała i bez trudu nałożyłam wszystko na włosy. Założyłam czepek, na to czapkę i tak chodziłam po domu jakieś 40 minut. Po tym czasie wszystko dokładnie spłukałam, zabezpieczyłam końce serum/olejkiem Isana i wysuszyłam włosy suszarką z letnim nawiewem. Na poczatku włosy były jakieś drętwe, ale bardzo szybko się wysuszyły i nabrały miękkości.



   Nie był to jednak efekt nadzwyczajny i o wiele lepiej wolę dodawać do masek skrobię ziemniaczaną. Na zdjęciach może nie widać, ale włosom nie spodobało się kakao. Czułam w dotyku, że nie są takie jakie powinny być. Minimalnie zrobiło się ich więcej, ale były takie płaskie i źle się je rozczesywało. Na razie obędę się już bez takich eksperymentów, a włosom wystarczy co innego.







30 komentarzy:

  1. Ciekawy eksperyment z kakao, nie wpadłabym na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie używałam kakao w formie maski, bardzo ciekawe, masz piękne włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Każdy ma inne włosy, więc może warto przetestować na sobie ;)

      Usuń
  3. Chyba trochę widać że są przyklapnięte :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale ktoś kto potrzebuje wygladzenia powinien być bardzo zadowolony z takiej maski ;)

      Usuń
    2. Maska Natur Vital to moja ulubiona maska do olejowania :)

      Usuń
    3. A ja właśnie nie polubiłam jej dlatego mieszam ją z innymi żeby zużyć :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie w ogóle nie widać niezadowolenia, tafla przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam bardzo podobne odczucia po kakao jak Ty. Jednak Twoje włosy wyglądają na niesamowicie śliskie i rzeczywiście konkretnie wygładzone :) Mnie efekt bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie stosowałam kakao na włosach. Nie słyszałam o tym pomyśle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak skrobia ziemniaczana ma wygładzać włosy ;) Zobacz jak u Ciebie się spisze ;)

      Usuń
  7. Twoje włosy również są piękne ;) Widać, że o nie dbasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak wyglądają super, takie wygładzone i idealnie ułozone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna tafla. Zazdroszczę gęstości. Moje włosy na odwrót: bardziej lubią kakao od skrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na zdjęciach wyglądają na takie super gładkie i błyszczące. w ogóle nie widać, że im się kakao nie spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jaka cudowna tafla włosów *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zdjeciach absolutnie nie widac, zeby cos im sie nie spodobalo. Wrecz cudownie sie prezentuja :)!

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)