sobota, 31 października 2015

NDW- kolejne podejście do lekkiej odzywki w piance Pantene


   Już dwa tygodnie testuję odżywki w piance od Pantene. Na początku przetestowałam na rózne sposoby tę do włosów cienkich i zniszczonych, potem do farbowanych, ale najbardziej urzekła mnie zielona do włosów ze skłonnością do przetłuszczania się. Do przetestowania została mi już ostatnia z czterech- odzywka do włosów cienkich, pozbawionych objętości. 
   Bardzo lubię kiedy włosy są odbite u nasady, ale w moim przypadku szybko i tak tracą świeżość. Niektóre kosmetyki, między innymi suche szampony pozwalają mi dłużej cieszyć się tą świeżością, ale i tak nie jest to jednak efekt jak po myciu. 




   Specjalnie nie olejowałam wcześniej włosów, tylko umyłam je szamponem Living Proof przeznaczonym do wszystkich rodzajów włosów. Odsączyłam nadmiar wody w ręcznik i wycisnęłam porcję odżywki wielkości jabłka. Pianka pachnie nieco inaczej niż pozostałe. Aromat jest bardziej słodki, ale przyjemny i nie mdlący jak w niektórych kosmetykach. Rozprowadziłam piankę na całych włosach i odczekałam 10 minut. Po tym czasie spłukałam wszystko dokładnie, a wilgotne końce zabezpieczyłam serum z Isany. Tradycyjnie wysuszyłam włosy suszarką letnim nawiewem głową w dół. Podczas suszenia przeczesywałam ich TT, aby były prostsze. 





   Długość ładnie wygładzona, nic się nie puszy i nie ma "oklapu". Włosy ładnie pachną, są miękkie i bez trudu się rozczesały. Bardzo lubię puszyste włosy, odbite od nasady i takie akurat dzisiaj są. Zdjęcia niestety nie oddają prawdziwego efektu. Jestem zadowolona z dzisiejszej pielęgnacji pianką Pantene, ale zobaczę też jak będzie jutro i dopiszę moje odczucia (ewentualnie wrzucę zdjęcia).


Miałyście już którąś z odżywek? 






21 komentarzy:

  1. Jak ja lubię takie włosy:) Są piękne i takie zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy naprawdę świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Do tafli daleko ale fajnie się wygładziły ;)

      Usuń
  4. Jak to nie widać objętości i odbicia u nasady ... Jasne, że widać :D Zdradź tajemnicę jak to robisz, że wszystkie końcówki układają się w jednym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to zależy najwięcej od cięcia w delikatny kształt u, bo kiedy były wszystkie na prosto to się wywijały :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie wiem co powiedzieć ;) miło mi bardzo :)

      Usuń
  6. Jeszcze ich nie miałam, ale pozytywne recenzje zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przetestować na sobie :) ja zakochalam się w formule pianki :D

      Usuń
  7. Twoje wlosy z dnia na dzien stają sie coraz piekniejsze :-) cudowna tafla !

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez cudnie wygladzone :) Nie mialam tych produktow, wie czekam na pelna recenzje i sklady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się zbiorowo porównawcza recenzja :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)