sobota, 24 października 2015

NDW- Maska z jedwabiem - bubel od Romantic


Dzisiaj kolejne podejście do maski Romantic z jedwabiem. Tym którzy nie wiedzą wyjaśniam, że maska to najgorszy bubel jaki miałam okazję stosować. Zawsze włosy po jej użyciu są w gorszym stanie i wyglądają jak po rozczesaniu mocno zlakierwownej fryzury. 

Tym razem nałożyłam maskę na 20 minut przed myciem. Po tym czasie oczyściłam tylko skóre głowy szamponem Family z biedronki pokrzywowym i postanowiłam już nie nakładać żadnej odżywki. Chciałam zobaczyć jak zachowają się włosy tylko po tej masce. Wilgotne końce zabezpieczyłam serum/olejkiem z Isany i wysuszyłam włosy suszarką. 




Maska sprawdziła się trochę lepiej niż ostatnimi razy. Sama już nie wiem o co chodzi, ale wydaje mi się że głownym powodem wiecznego niezadowolenia jest czas trzymania. Im krócej maska gości na moich włosach, tym lepiej po niej wyglądają. Nie jest to oczywiście nawilżenie i wygładzenie takie jak bym chciała, ale w porownaniu z wcześniejszymi próbami jest dobrze. 
    Na składach wybitnie się nie znam, więc może to jakiś składnik pogorsza jej działanie. Jedno wiem na pewno- nigdy nie kupię już nic tej firmy, bo bardzo zraziłam się do niej :/ 


Miałyście tę maskę? Jak sprawdza się na Waszych włosach?




22 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tej maski, ale brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam szampon dokładnie w tej samej wersji... KOSZMAR!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Maski nie znam ale miałam kiedyś szampon z tej serii i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde ma inne włosy i na każdego co innego działa

      Usuń
  4. Nie miałam jej alee chmm nie skuszę się. Wloski są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ciągle przechodząc koło półki w Auchanie zastanawiałam się czy nie wziąć czegoś z tej firmy, dzięki za ostrzeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam wersję regenerującą i też strasznie się z nią męczyłam :/ nigdy więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że tylko seria z jedwabiem taka słaba, ale tak jak wspomniałam już się nie skuszę na nic z tej firmy :/

      Usuń
  7. Ja już na szczęście nie muszę używać takich produktów i całe szczęście bo prawdę mówiąc żaden nie sprawdził się tak dobrze jakbym chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli kosmetyk jest fajny to i tak znajdziemy w nim jakiś minus zawsze, nie wszystko jest perfekcyjne :)

      Usuń
  8. Chyba jednak się nie skuszę;):P

    OdpowiedzUsuń
  9. Byc moze faktycznie cos ze skladu nie pasuje Twoim wlosom. Maski nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dumałam kiedyś nad nią w Auchanie, ale ostatecznie się nie skusiłam - i chyba dobrze ;) na zimę za to chyba muszę znaleźć jakieś fajne silikonowe rozwiązanie. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)