niedziela, 18 października 2015

NDW- nowa odżywka do spłukiwania w piance Pantene




Dzisiaj pierwszy raz przetestuję nową lekką odżywkę w piance Pantene intensywna regeneracja do włosów cienkich i zniszczonych. Producent pisze, że Lekka Odżywka w Piance została opracowana jako idealny produkt do włosów cienkich, dlatego jest to wybawienie kobiet, dla których tradycyjne odżywki są zbyt ciężkie. Lekka jak powietrze pianka wnika głęboko we włosy i nawilża je od zewnątrz, nie obciążając.

Włosy bez wcześniejszego olejowania umyłam szamponem Pantene intensywna regeneracja i w wilgotne pasma wtarłam odżywkę z tej samej serii.

Piana jest bardzo lekka i łatwo rozprowadza się na włosach. Od razu przy nakładaniu czuć jak włosy się zmiękczają i bez trudu mozna je rozczesać. Mając odżywkę na włosach nie czuć, że jest coś na nich i nie ma efektu sklejonych pasm jak przy tradycyjnych maskach czy odzywkach. Nic się nie lepi, nie klei i nie spływa z włosów. Odczekałam pięć minut i wszystko dokładnie spłukałam. Wysuszyłam włosy jak zawsze suszarką letnim nawiewem głową w dół i zabezpieczyłam końce serum z Isany.

Z samowyzwalaczem niestety zdjęcia bez flesza były nieostre

Z efektu jestem zadowolona, a przyznam że nie spodziewałam się czegoś nadzwyczajnego po piankowym odżywianiu. Włosy są mięciutkie, odżywione i pachnące. Wiadomo że po pierwszym użyciu jeszcze nie jesteśmy w stanie nic więcej powiedzieć. Najważniejsze że włosy nie wyglądają gorzej niż zawsze. Nie są obciążone, nie strączkują się i nie puszą. Zobaczymy jak będzie kolejnym razem.



Razem ze mną testowały odżywkę dwie sympatyczne dziewczyny, które dostały ode mnie mini wersje kosmetyku :) Jeśli jesteście ciekawi ich efektów zapraszam na ich blogi:

http://kreconowlosaa.blogspot.com/2015/10/ndw-11-rozdanie-ostatnie-2-dni-na.html

http://drogadoperfekcyjnychwlosow.blogspot.com/2015/10/niedziela-dla-wosow-30-odzywka-w-piance.html


20 komentarzy:

  1. Super efekt! :) Czekam na finał rozdania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktyczne nic nie zepsuła :) Włosy piękne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Do tafly daleko, ale fajnie że się wygładziły ;)

      Usuń
  4. Ojeju jestem tu pierwszy raz i jestem zachwycona włosami ! :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie gęściusieńkie! Śliczne <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No i na takie efekty można patrzeć i patrzeć, ale to norma u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się dogodzić włosom za każdym razem :)

      Usuń
  7. Masz piękny kolor włosów :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)