piątek, 16 października 2015

Trzy nowe odżywki w piance do przetestowania - projekt Pantene - Zapraszam chętnych do udziału!

   Jakiś czas temu udało mi się zostać jedną z 1000 Ambasadorek EverydayMe. Własnie ruszył projekt Pantene w którym mam szansę testować nowe odżywki do spłukiwania w piance.

"Marka Pantene zrewolucjonizowała pielęgnację włosów! Lekka Odżywka w Piance została
opracowana jako idealny produkt do włosów cienkich i długo wyczekiwane wybawienie dla
kobiet, dla których tradycyjne odżywki są zbyt „ciężkie”. Lekka jak powietrze pianka Pantene 
 wnika głęboko we włosy i nawilża je od wewnątrz, nie obciążając pasm".

   Mam też możliwość podarowania kilku wybranym przeze mnie koleżankom/znajomym po jednej odzywce (50 ml), aby razem zemną mogły ją przetestować.  Mając okazję testowania czegoś do włosów, nie mogłam zapomnieć o Was- moich czytelniczkach! Postanowiłam, że trzy z Was będą mogły zostać uczestniczkami projektu razem zemną. 


   Nagroda to: Lekka odżywka w Piance Pantene- Intensywna Regeneracja (50 ml) oraz kupon uprawniający do zakupu (wybranej z serii) lekkiej odżywki w piance Pantene 180 ml z 30% zniżką.


Zgłaszać mogą się osoby posiadające bloga, gdyż będę miała potem do nich prośbę o napisanie recenzji odżywki, ze zdjęciami na swojej stronie i podesłanie mi linku na mój e-mail. Istnieje ewentualność, że będziecie musiały wypełnić moją krótką ankietę, drogą elektroniczną po upływie dwóch tygodni. Zależy mi na tym, aby każda uczestniczka/zwyciężczyni była szczera i uczciwa w "zabawie" i wypełniła kilka tych drobnych obowiązków.


Należy być publicznym obserwatorem mojego bloga
W komentarzu podać własny e-mail

Dodatkowo (nieobowiązkowe): Opisać w 3-8 zdaniach swoje włosy

Zwycięzców wybiorę drogą losową (nie umiem posługiwać się programami do tego celu, więc wypiszę wszystkie nazwy na karteczkach, wrzucę do miski i każę narzeczonemu wyciągnąć trzy z nich).
 Zgłaszać możecie się tylko do niedzieli do godziny 23.59

Od 16 października 2015r do 18 października 2015r

 Wyniki pojawią się w tym poście przed południem już w poniedziałek. Macie tylko ten dzień na odesłanie mi swojego dokładnego adresu zamieszkania. Jeśli go nie przyślecie do północy- wylosuję kolejną osobę. 




wzór zgłoszenia:

Obs. jako:
Przeczytałem i akceptuję regulamin: Tak/Nie
e-mail:
Opis swoich włosów-nieobowiązkowe

Regulamin:
1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga eulallia2013.blogspot.com, a sponsorem nagrody Zespół Grona Ambasadorów EverydayMe

2. Zgłoszenia przyjmuję od 16.10.2015 do 18.10.2015 do godziny 23:59.

3. Zgłoszenia przyjmuję tylko w komentarzu pod tym wpisem

4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu pierwszego dnia od jego zakończenia (poniedziałek).

5. Od ogłoszenia wyników czekam 1 dzień (poniedziałek) na dane od zwycięzcy. Po upływie tego czasu losuję następną osobę.

6. Nagroda zostanie dostarczona w ciągu 7 dni Pocztą Polską.

7. Wysyłka przez organizatora tylko na terenie Polski.

8. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz 27 z późniejszymi zmianami.

9. Zastrzegam sobie prawo do możliwości zmiany regulaminu.

10. Produkty są nowe, nieużywane.




Zwycięzcami konkursu zostają:


1. Czarna Kawa
2. Anszpi - droga do perfekcyjnych włosów
3. Panqu


Serdecznie gratuluję i zwycięzców proszę o przesłanie swoich adresów zamieszkania na mój e-mail.


Mój adres e-mail: ewelina2011r@interia.pl


12 komentarzy:

  1. Obserwuje jako: panqu
    Przeczytałam i akceptuję regulamin: Tak
    e-mile: paulinab771@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obs. jako: Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów
    Przeczytałem i akceptuję regulamin: Tak
    e-mail: drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com
    Opis swoich włosów-nieobowiązkowe Mam włosy średniej długości i grubości. Przesuszone na końcach gdzie są pozostałości po wcześniejszym rozjaśnianiu. Do wysokości uszu o niskiej porowatości później jest średnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Lub obserwuję jako: Aneta Sz, nie pamiętam nazwy dokładnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Obs. jako: Czarna Kawa
    Przeczytałem i akceptuję regulamin: Tak
    e-mail: edyta_to@wp.pl
    Opis swoich włosów: Falowane, podatne na kręcenie (czyli mogą być loćki :P), suche z natury i dodatkowo wysuszane poprzez rozjaśniane. Są cienkie, delikatne i potrzebują dużego nawilżenia oraz natłuszczenia. Proteiny tolerują średnio, są średnioporowate i bardzo kapryśne :P. Kochają rosyjskie kosmetyki! Skóra głowy szybko się przetłuszcza :(.

    pozdrawiam! :) chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obs. jako:Sokoliczna SOKOLICA
    Przeczytałem i akceptuję regulamin: Tak
    e-mail:patika1580@gmail.com
    Opis swoich włosów-nieobowiązkowe: Mam włosy średniej długości, są dość cienkie ale objętość sprawia, że nie jest to aż tak bardzo istotne. Są kręcone, suche z natury i niestety wciąż wysokoporowate. Ratunkiem dla nich są głownie oleje, proteiny stosuję raz na jakiś czas, bo mają skłonności do przeproteinowania, z nawilżaczami postępuję ostrożnie, jest to uzależnione od pogody. :) Zaskakują mnie za każdym razem, są zmienne, nigdy nie wyglądają tak samo, raz mam piękne i mięsiste loki,a innym razem cienkie sprężynki. Aby wyglądały świeżo muszę je myć codziennie, dlatego, że wolę je w wersji rozpuszczonej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za info o rozdaniu, bo mi nie udało się wejść do tego projektu :)

    Obs. jako: Magdalena Winchester
    Przeczytałem i akceptuję regulamin: Tak
    e-mail: magdalenawinchester@gmail.com
    Opis swoich włosów: Moje włosy są cienkie, osłabione po łysieniu spowodowanym stresem. W dodatku 2 miesiące temu pozbyłam się ich AŻ! 20cm, czyli całych farbowanych włosów, udało mi sie wrocić do mojego naturalnego koloru. Włosy powoli odrastają, ale nadal mam problem z ich objętością. Mam połowę swoich wcześniejszych włosów i bardzo trudno o ich bujny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obs. jako bird cherry Przeczytałam i akceptuję regulamin Tak
    Email:gadzina.podla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. haaa! ja to ostatnio jakieś szczęście mam :) - obym nie zapeszyła! Wysłałam już e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +pytanko, czy dostałaś mój e-mail ? :)

      Usuń
    2. Wysłałam już e-mail zwrotny :) Otrzymałam wszystko :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)