poniedziałek, 23 listopada 2015

NDW- odżywianie z maską evolution Hair Fashion



   Kupiłam niedawno odżywczą maskę evolution, która w składzie posiada  min pantenol i hydrolizowaną keratynę. Koleżanka mówiła, że jest to odpowiednik mojej ulubionej maski "intensywne wygładzanie" z Ziaji. Oczywiście składami się różnią, ale działanie jest bardzo porównywalne. Skuszona jej opinią musiałam sama się o tym przekonać. Naolejowałam włosy olejkiem z Yves Rocher i po godzinie zmyłam go pokrzywowym szamponem biedronkowym Family. Nałożyłam maskę obficie na włosy i zawinęłam dodatkowo w czepek. Po 25 minutach poszłam spłukać włosy. Były idealnie rozplątane i mięciutkie. Końce zabezpieczyłam olejkiem Isana, a kiedy trochę podeschły, wysuszyłam je suszarką. Efekt był średni niestety. Włosy stały się tak gładkie, że zrobiło się ich połowę mniej. W dodatku końce i długość były tak lejące, że zbijały się w kolonie.



   Zdjęcie nie oddaje rzeczywistego stanu niestety. Włosy były proste jak nigdy- na kapturze się trochę rozwarstwiły. Końce mogą sprawiać wrażenie przesuszonych i zniszczonych, ale to przez niebieski kolor po piance, który już tak schodzi i teraz daje taką poświatę. Co do dzisiejszego odżywiania to jestem zadowolona w połowie. Maska niesamowicie wygładza, ale aż za bardzo. Następnym razem wypróbuję ją bez wcześniejszego olejowania. Zapachem trochę przypomina Ziaję wspomnianą wcześniej, ale konsystencja już się różni nieco. Skład jest króciutki:




Jak Wasze poczynania pielęgnacyjne? Może miałyście tę maskę?




19 komentarzy:

  1. Nie znam tej maski, ale mam w planach kupić olejek z Yves Rocher. Włoski wyglądają pięknie, ja już nie pamiętam jak moje włosy wyglądają zupełnie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię mocno wygładzające maski, włoski śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę tą maskę. Skład wydaje się przyjemny :)
    Widzę, że nie tylko u mnie pojawiło się niedzielne wyprostowanie bez prostownicy :D Mimo, że mówisz, że straciły na objętości, wyglądają bardzo ładnie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład fajny rzeczywiście i działanie aż za mocne :)

      Usuń
  4. Wszystkie prostowłose chcą gładkie i lejące włosy... jak widać można i z tym przesadzić xD Dla mnie i tak prezentują się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie piękne są :) Jak ja bym chciała lejące włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak jest pięknie :) Może dla bardziej problematycnych włosów nadawałaby się ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo zdrowo :)
    W ładnym stanie masz końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezle, ze az tak wygladza. Ciekawe, jak u mnie by zadzialala ;) Wloski bardzo ladnie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I tak włosy wyglądają ładnie i zdrowo;) Ciekawa maseczka, nie widziałam jej dotąd nigdzie...
    Pozdrawiam;) i dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tej maski:)
    Rzeczywiście w porównaniu z innym Niedzielami widać, że są odrobinę za mocne dociążone, ale i tak bardzo ładnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)