poniedziałek, 2 listopada 2015

Zapuśćmy się jesiennie- drugi miesiąc zapuszczania



To już drugi miesiąc zapuszczania. Na początku października obcięłam około 2 cm końcówek i "zaczynałam" od 54 centymetrów, mierzonych od linii czoła. Piłam systematycznie herbatkę z pokrzywy i rumianku, po każdym myciu wcierałam w wilgotną skórę głowy Jantar i raz w tygodniu na 20 minut nakładałam tylko na skalp maskę BingoSpa z 12 ekstraktami roślinnymi. Drożdże piłam tylko przez dwa tygodnie, potem zrezygnowałam, bo stwierdziłam że za dużo tego na raz. Dodatkowo zrezygnowałam z białego pieczywa, słodyczy, czipsów, słodkich napojów itp na rzecz warzyw, owoców i chudego mięsa. Efektem tego jest mój drugi mały sukces- w ciągu trzech tygodni zrzuciłam 5 kilogramów :)


   Zdjęcie zrobiłam w startowej koszulce w paski, ale nie odnoszę się do nich, ponieważ wyniki są trochę przekłamane (paski są rozmieszczone co 2 cm). Najbardziej jestem wierna metodzie mierzenia od linii czoła i według pomiaru w tym miesiącu włosy urosły 2,5cm. 

54 cm - 56,5 cm

Akurat na dzisiejszym zdjęciu nie widać spektakularnego przyrostu, ale  postaram się pokazać go na innych zdjęciach w kolejnym wpisie. 

Jakie plany na listopad?

1. Będę kontynuować picie ziółek
2. Wcierkę Jantar zamienię na Seboradin z wyciągiem z drzewa oliwnego i cytrusowego
3. Raz w tygodniu nakładać maskę na skalp Bingo Spa
4. Suplementacja (tran i kwas foliowy)
5. Będę kontynuować zdrową dietę, bo ona w dużej mierze zależy też od kondycji naszych włosów, paznokci i skóry



edit.
wrzucam zdjęcie na którym trochę lepiej prezentuje się moja długość, niestety "zły włosowy dzień", ale każdy miewa gorsze dni :)




Jestem bardzo Ciekawa Waszych wyników :) 

9 komentarzy:

  1. Gratuluję utraty wagi i pięknego przyrostu włosów. Masz powody do dumy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, widać że dużo urosły :) oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, gratuluje Kochana, rewelacyjny przyrost (pisze podsumowanie - do tej pory najwiekszy ;)). Gratuluje rowniez utraty tych 5 kg. Zazdroszcze, ja ostatnio zrzucic nie moge, mimo, ze rowniez odstawilam te produkty ;)
    Dziekuje za linka :*

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)