środa, 2 grudnia 2015

Podsumowanie jesiennego zapuszczania włosów


To już ostateczne podsumowanie trzymiesięcznej akcji zapuszczania, której organizatorką jest nasza przemiła Ewa z wlosynaemigracji :) Robiąc podsumowanie nie byłam nastawiona na spektakularne efekty, ale jak się okazało miło się zaskoczyłam. Zacznę od wypisania co w danym miesiącu stosowałam i jaki wynik osiągnęłam.


1 miesiąc:

-zestaw przyspieszający porost Hair Jazz
-maska Bingo Spa z 12 ekstraktami roślinnymi (tylko na skalp)
-herbatka z pokrzywy i rumianku

było 53 cm- jest 55,8 cm
 podcięcie - 2 cm

2 miesiąc:

-wcierka Jantar
herbatka z pokrzywy i rumianku
-maska Bingo Spa z 12 ekstraktami roślinnymi na skalp 1 raz w tygodniu




  było 54 cm - jest 56,5 cm

3 miesiąc:

 

-herbatka z pokrzywy i rumianku codziennie kubek
-wcierka Seboradin z wyciągiem z drzewa oliwnego i cytrusowego
- maska na skalp Bingo Spa 1 raz w tygodniu



było 56,5- jest 57,5

   Wychodzi na to że włosy w ciągu trzech miesięcy urosły 6,5 cm. Jak na moje włosy to jest super osiągnięcie. Najmilej wspominam kurację Jantarem i zestawem Hair Jazz po których efekty były widoczne gołym okiem. Ostatni miesiąc okazał się byc najsłabszym, bo włosy urosły standardowy centymetr. Już wiem, że wcierka Seboradin nie wspomaga u mnie porostu, a cicho liczyłam że zostanie moim ulubieńcem. Podczas trwania akcji podcięłam włosy o 2 cm, ale za to zyskałam więcej baby hair :) Bardzo urosły i sięgają już prawie czubka nosa, ale jeszcze nie mogę ich złapać gumką. Na koniec jeszcze zdjęcie porównawcze z początku i końca akcji oraz podrośnięte bejbiki :)











15 komentarzy:

  1. gratuluję przyrostu :) i kondycja widocznie lepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urosły,super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak nieźle urosły :P I przerosły moje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha tylko 0,5 cm, a i tak mam zamiar podciąć więc będę Twoje dłuższe :) :)

      Usuń
  4. Przez trzy miesiące 6,5 cm! Łał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!! Bardzo dużo urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoooooo różnica jest powalająca :D cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powaliłaś mnie tym przyrostem ale szczerze gratuluję:) Super wyglądają Twoje kudełki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wielkiego przyrostu!;) Aż sama mam ochotę sięgnąć po Jantar, pamiętam że sprawdzał mi się kiedyś świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny przyrost Kochana, serdecznie gratuluje :)! Bejbiki rowniez oszalamiajace, a cale wloski sliczne :)
    Bardzo dziekuje Ci za super relacje, udzial w akcji, strasznie cieple slowa na moj temat oraz podeslanie linka :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, gratuluję wyniku;)) Wychodzi ponad 2 cm na miesiąc a to rzeczywiście sporo;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)