czwartek, 21 stycznia 2016

Migdałowo-waniliowe mydło w płynie Cream Soap jako szampon do włosów.



   Dwa miesiące temu poszłam do Rossmana min. po mydło w płynie do rąk. Akurat była promocja na "Cream Soap" i litr kosztował mnie wtedy niecałe 3 zł. Wróciłam do domu, spojrzałam na skład i pomyślałam, że warto by było użyć go w roli szamponu. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocoamide DEA, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Vanilla Palnifolia Extract, Lactose, Lactis Proteinum, Sodium Stearoyl Lactylate, Glycerin, Sorbitol, PEG-3 Dstearate, Parfum, Hexyl Cinnamal, Propylene Glycol, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Triethylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzoic Acid, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 15985, CI 16035
  
Mama (nie pierwszy i nie ostatni raz) spojrzała się na mnie jak na dziwaka i postanowiła nie odzywać się do mnie do momentu kiedy zobaczy efekt końcowy :) a ja, jak zaplanowałam- tak zrobiłam. 

   Wylałam porcję szamponu na rękę i przystąpiłam do mycia. Miałam oczywiście obawy, że mydło tak skołtuni mi włosy, że nigdy ich nie rozczeszę, albo że będą po wysuszeniu oklapnięte i tępe. Strach powoli zaczął mijać, kiedy podczas mycia miękka i pachnąca piana zaczęła "rosnąć" i otulać każdy mój włos. Mimo obaw, nie nabawiłam się kołtunów i ogólnie wszystko wydawało się być w porządku. Postanowiłam nie nakładać już nic na włosy, aby trzeźwo ocenić sytuację tylko po użyciu mydła. Zabezpieczyłam jedynie końce odrobiną olejku Isana i przystąpiłam do suszenia. Nie miałam, żadnego problemu z rozczesaniem włosów mokrych, ani już suchych
   Mama była zaskoczona i myślała, że jednak nie użyłam tego mydła, bo włosy wyglądały jak po użyciu odżywki. Były sypkie, miękkie, końce idealnie zdyscyplinowane i odpowiednio dociążone. Włosy po myciu wcale nie były obciążone, ani matowe. Byłam w niebo wzięta i zaczęłam stosować mydło jak normalny szampon. Nie mam pojęcia ile razy już go użyłam (na pewno sporo) ale jest bardzo wydajne, a nie oszczędzam go sobie jakoś szczególnie.       

Uważam, że mydło to może równać się z drogimi szamponami, ale to jest tylko moja opinia i u wielu osób może się nie sprawdzić. Nie namawiam Was, ale za tę cenę, nawet jeśli okaże się bublem do mycia włosów- nadal możecie wykorzystać go w zalecany sposób.



1 komentarz:

  1. Faktycznie myjadlo skladowo na szampon, jak znalazl :) Super, ze Ci podpasowalo, a i Twoja Mame przekonalas ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)