sobota, 23 stycznia 2016

NDW- ulubiony olej i biovax



Ostatnio zaniedbałam olejowanie i intensywne odżywianie włosów. Przygotowania do ślubu pożerają dużo czasu, dlatego ostatnie moje wpisy dodawałam nieregularnie. Większość zostało już ogarnięte, ale uprzedzam Was, że przez dwa kolejne miesiące mogą się zdarzyć dłuższe przerwy związanej z moją nieobecnością w blogosferze. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie i zrozumiecie.

Wracając do dzisiejszej pielęgnacji- z góry mogę powiedzieć, że jestem zadowolona.
Zwilżyłam włosy wodą i nałożyłam na nie łyżkę oleju Amla. Po dwóch godzinach umyłam skórę głowy szamponem Pantene "intensywna regeneracja", a po spłukaniu piany i odsączeniu nadmiaru wody- nałożyłam porcję maski Biovax "Orchid" pod czepek i zimową czapkę. W takim stanie wytrzymałam jakieś 40 minut i spłukałam wszystko dokładnie letnią wodą. Wilgotne końce zabezpieczyłam olejkiem silikonowym Isana i przystąpiłam do suszenia włosów głową w dół.




   Olej Amla nigdy mnie nie zawodzi. Włosy są mięsiste, puszyste i miękkie. Taki efekt najbardziej lubię, ale coraz częściej zastanawiam się nad keratynowym prostowaniem. Po nim włosy na pewno stracą objętość i puszystość, ale wizualnie będą zdrowsze. Sama już nie wiem co lepsze :)

12 komentarzy:

  1. Włosy wyglądają pięknie ;) Myślę o tym olejku od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są a po prostowaniu keratynowym jak sama zauważyłaś będą tylko wizualnie lepiej wyglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zastanawiam nad keratynowym prostowaniem, ale po nim miałabym tak mało włosów.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie błyszczą :)
    Oj chcę przypomnieć sobie działanie tego olejku :) Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne włosy :-D Fajna wieloetapowa pielęgnacja, ja swoje włosy trochę zaniedbuje, nic mi się nie chce z nimi robić ostanio :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają zjawiskowo, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy. Też bardzo lubię olejek Amla =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna lejąca tafla :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomnialas mi przy okazji, ze musze poprobowac z Amla, tyle ze w proszku ;) Pieknie wyszlo, sliczne masz te wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie gładkie ;-)
    Muszę kupić w końcu jakiś olej

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie olejowanie już nie daje takich efektów jak na początku, teraz głównie obciąża mi włosy :(
    Ale Tobie jak najbardziej służy!

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)