czwartek, 28 stycznia 2016

Seboradin lotion przeciw wypadaniu włosów z wyciągiem z drzewa oliwnego i cytrusowego




Witajcie Kochani! Dzisiaj przychodzę z recenzją lotionu Seboradin do skóry głowy. 
Wcierka ma bardzo ładny, cytrusowy zapach i chyba to tyle co mogę o niej dobrego powiedzieć. Po prawie dwóch miesiącach kuracji nie zauważyłam żeby w jakikolwiek sposób pozytywnie wpłynęła na wypadanie czy porost włosów. Jestem zawiedziona, ponieważ po przeczytaniu obietnic producenta, wiązałam z tym kosmetykiem duże nadzieje.


"Wskazania: Włosy wypadające i przetłuszczające się. Pielęgnacja wlosów i skóry głowy w przypadku łysienia androgenowego oraz innych rodzajów łysienia. Dla kobiet i mężczyzn.

Działanie i efekty. Lotion to preparat dobierany do skóry głowy. Lucerna jako bogate źródło fitoestrogenów zatrzymuje nadmierne wypadanie włosów pobudza ich odrost oraz wpływa na odbudowę keratyny. Wyciąg z drzewa oliwnego działa antystarzeniowo na mieszki włosowe przedłużający zdolność produkcji nowych włosów. Komplet witamin wzmacnia zakotwiczenie się włosów w cebulce oraz przyspiesza ich odrost. Ekstrakt z drzewa cytrusowego stymuluje wzrost włosów. Wypadanie włosów wyraźnie się zmniejsza; włosy są mocniejsze i bardziej gęste, skuteczność potwierdzona przez niezależne specjalistyczne laboratorium badawcze: test samooceny pod kontrolą dermatologiczna."


   



    Atomizer działa bez zarzutów, ale zbyt szybko i gwałtownie rozpryskuje płyn. Musiałam sobie go przelewać do innego pojemniczka. Starałam się regularnie po każdym myciu włosów aplikować lotion na wilgotną jeszcze skórę głowy. Włosy po użyciu były bardzo tępe i obciążone, szybciej się przetłuszczały i zawsze były oklapnięte. 
   Nie mam problemu z wypadaniem, ale liczyłam, że chociaż trochę się ono zmniejszy. Jeszcze większym zawodem był brak przyspieszenia wzrostu włosów (urosły w ciągu miesiąca standardowy 1 cm). Zostało mi jeszcze połowę płynu, ale nie zamierzam go wylewać, ponieważ był dość drogi (kosztował około 27 zł). Będę pewnie z-używać go przed myciem, albo komuś oddam.
   Wersja z rzepą może okazałaby się lepsza, ale na razie nie mam ochoty na tę firmę, poza tym jestem już w trakcie testowania innej wcierki. 



5 komentarzy:

  1. szkoda, bo obietnice brzmialy nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmiały świetnie, bo przeznaczony dla osób z androgenowym wypadaniem włosów :/

      Usuń
  2. Szkoda, bo szukam czegoś, co powstrzyma wypadanie moich włosów...

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)